چگونه یک خانه دوبلکس را تزئین کنیم؟

به گزارش گیگابلاگ، خانه های دوبلکس که به دلیل بزرگی و جادار بودن مزیت دارند ، از نظر دکوراسیون گزینه های متعددی را در اختیار شما قرار می دهند. با این حالت ، در هنگام تزئین این خانه های زیبا باید ترفندهایی را در نظر گرفت. هر چه فضا بزرگتر باشد ، تزیین آن دشوارتر می شود ؛ زیرا موارد بیشتری در آن دخیل هستند. با این حال ، با چند ایده می توانید تصویری باشکوه ایجاد کنید. بیایید نگاهی به انواع دکوراسیون خانه دوبلکس بیندازیم.

چگونه یک خانه دوبلکس را تزئین کنیم؟

انواع خانه دوبلکس

دوبلکس پشت بام- در طبقه زیرین دوبلکس های پشت بام واقع در دو طبقه آخر ساختمان ، حمام ، آشپزخانه و اتاق نشیمن واقع شده است. در طبقه بالا اتاق خواب و تراس است.

دوبلکس معکوس- این آپارتمان ها که برعکس خانه دوبلکس هستند، همکف را پوشش می دهند. به طور کلی اتاق نشیمن و آشپزخانه در طبقه همکف قرار دارند. اتاق خواب ها در طبقه پایین قرار دارند که به باغ باز می شوند.

گاردن دوبلکس- گاردن دوبلکس که از انواع دکوراسیون خانه دوبلکس معکوس بوده دارای اتاق خواب ، آشپزخانه و سرویس بهداشتی در طبقه همکف است. اتاق نشیمن در طبقه پایین به باغ باز می گردد.

جای خالی

در تمام انواع مختلف دکوراسیون خانه دوبلکس ، دکور را می توان به دو دسته دکوراسیون داخلی و دکوراسیون راه پله تقسیم کرد. پله هایی که خانه های دوبلکس را از یک آپارتمان استاندارد جدا می کند ، فضای زیادی را در این فضاهای نشیمن اشغال می کند.

انتخاب هایی که در دکوراسیون راه پله انجام می دهید در کل فضای خانه می تواند تعیین نماینده باشد. دکوراسیون داخلی نشان دهنده سبک شماست. اگر مطابق با آسایش شما طراحی گردد ، زندگی شما را آسان تر می کند. در ادامه ترفندهایی در مورد دکوراسیون خانه دوبلکس وجود دارد.

دکوراسیون راه پله

از کنار پله ها ساده نگذریم! با چند ایده کوچک می توانید آنها را به یکی از تعیین ترین گوشه های خانه خود تبدیل کنید. داشتن خانه ای باشکوه و متناسب با شخصیت خود با ترکیب دکوراسیون راه پله با نمونه های دکوراسیون داخلی اصلا سخت نیست.

تصاویری که سرزندگی را به خانه شما می آورند

شما می توانید با تصاویر ، یک روح کاملا تازه به دکوراسیون خانه دوبلکس خود اضافه کنید. تصاویری که در اطراف پله های خود آویزان خواهید کرد ، هم به شما کمک می کند تا فضای زندگی خود را شخصی سازی کنید و هم با وزیدن باد یک گالری هنری شیک در محیط ، تجربه ای دلپذیر را به شما ارائه می دهد.

فرش هایی که به پله های شما می آیند

این یک واقعیت غیرقابل انکار است که فرش به کف خانه گرما و زیبایی می بخشد. چرا رنگی مشابه به پله هایمان نمی دهیم؟ اگر فرشی در گوشه ای دارید که از آن استفاده نمی کنید ، آن را متناسب با پله های خود برش دهید و ظاهری عالی ایجاد کنید. شما می توانید فرش های نازک را در این قسمت از خانه استفاده نمایید ؛ زیرا فرش های ضخیم توجه را به خود جلب می نمایند و به نقطه کانونی تبدیل می شوند.

چوب ساده و میانه

اگر استایل پر زرق و برق برای شما مناسب نیست ، در دکوراسیون خانه دوبلکس می توانید از چوب ساده استفاده کنید. همیشه وسایل چوبی بهترین دوست کسانی هستند که می خواهند زیبایی های طبیعت را به خانه خود بیاورند. به عنوان مثال ، استفاده از نرده های چوبی می تواند یک راه حل زیبایی شناختی برای اطمینان از ایمنی شما باشد.

اگر سقفی می خواهید که بلندتر به نظر برسد ، راهی وجود دارد! پوشاندن دیوار کنار پله ها با چوب ، به صورت عمودی و همرنگ ، نه تنها سقف شما را بلندتر از آنچه هست نشان می دهد ، بلکه فضایی جادارتر به خانه شما می بخشد.

هارمونی رنگ های خنثی

رنگ های خنثی مانند سفید ، قهوه ای و کرم به پله های شما کمک می نمایند تا فضای هماهنگ تری با دکوراسیون خانه دوبلکس شما ایجاد نمایند. این رنگ ها که بیشتر در دکوراسیون اسکاندیناوی استفاده می شوند ، ظرافت ساده و زیبایی را به خانه شما می بخشند.

طراوت ورودی

ازدحام در جلوی راه پله شما می تواند تصویری خفه نماینده در خانه ایجاد کند. برای اینکه جلوی پله های منتهی به راهرو را بزرگ کنید ، همه وسایل غیر از رخت آویز، یک میز کوچک کنار تخت و شاید یک فرش طولی را از این قسمت بردارید. به این ترتیب دید ساده تری خواهید داشت. علاوه بر این ، خطر زمین خوردن بر روی چیزها را در حین راه رفتن به حداقل می رسانید.

کاغذ دیواری های طرح دار رنگارنگ

آیا می خواهید تحولی چشمگیرتر و متمایزتر در دکوراسیون خانه دوبلکس خود داشته باشید؟ پس قدم جسورانه تری بردارید و هم پله ها و هم دیوارهای کنار آن را با کاغذ دیواری های طرح دار بپوشانید. اگر فکر می کنید خانه شما به اندازه کافی جادار و تمیز به نظر نمی رسد ، با کاغذ دیواری تزئین شده با نقش های رنگ روشن ، سرزندگی را به پله های خود بیاورید.

دکوراسیون داخلی

بعد از طراحی پله ها نوبت به دکوراسیون داخلی می رسد. یکی از اشتباهاتی که در این زمینه انجام می گردد این است که طبقات پایین و بالایی خانه را طوری تصور می کنیم که انگار خانه های جداگانه ای هستند.

شناسایی یک مفهوم و به کارگیری آن به گونه ای که بر کل خانه مسلط باشد ، فضایی کل نگر را فراهم می کند. پس بنشینید ، چشمان خود را ببندید و برای شروع سفر به خانه رویایی خود آماده شوید!

هارمونی رنگ های مختلف

کنتراست با استفاده از رنگ های روشن و تیره در کنار هم می تواند فضایی شیک به دکوراسیون خانه دوبلکس شما ببخشد. قرار دادن مبلمان تیره در مقابل دیواری با رنگ روشن به شما در رسیدن به این تضاد کمک می کند. علاوه بر این ، اجاق گاز ، میز عسلی تزئینی ، قاب های خالی و گیاهان مختلف نیز در به دست آوردن یک تصویر بسیار دلپذیر کمک می نمایند.

محیطی ایده آل که به طبیعت بازمی گردد

آیا دوست دارید به خانه خود جلوه خانه روستایی بدهید؟ پس باید بلافاصله دکوراسیون روستایی را امتحان کنید! شما استفاده از چوب به محیطی طبیعی در دکوراسیون خانه دوبلکس خود می رسید. علاوه بر این ، یک فرش بزرگ که کف را می پوشاند و گیاهانی که در اطراف قرار می دهید ، نسیم شگفت انگیزی را به خانه شما می آورد!

شکوه و ظرافت رنگ های تیره

برای برخی ، استفاده از رنگ های تیره در دکوراسیون خانه دوبلکس می تواند به عنوان یک حرکت جسورانه تلقی گردد. رنگ های تیره که گاهی خسته نماینده است ، در واقع محیطی پویا و باشکوه ایجاد می نمایند. با استفاده از رمز و راز خاکستری تیره و مشکی می توانید محیطی پیچیده در خانه خود ایجاد کنید. ترفند این است که قاب های سفید کف و دیوار همرنگ یکدیگر باشند.

منبع: اتاق
انتشار: 5 مرداد 1401 بروزرسانی: 5 مرداد 1401 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 15467

به "چگونه یک خانه دوبلکس را تزئین کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه یک خانه دوبلکس را تزئین کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید