گوشی هایی که در آبان و آذر 1400 عرضه می شوند

به گزارش گیگابلاگ، با نزدیک شدن با ماه های پایانی سال میلادی، آخرین گوشی هایی که برای عرضه در این زمان برنامه ریزی شده اند نیز کم کم در آستانه راه اندازی قرار گرفته اند و در این ماه (آبان و آذر 1400) نیز ما شاهد معرفی گوشی هایی مانند Google Pixel 5a، iQOO 8 Pro، ASUS Zenfone 8 و Oppo A95 خواهیم بود.

گوشی هایی که در آبان و آذر 1400 عرضه می شوند

به گزارش خبرنگاران، به مانند ماه های پیش، طبق زمانبندی های رسمی قرار است در ماه نوامبر (آبان و آذر 1400) گوشی های هوشمندی روانه بازار شوند، اما نکته جالب توجه این است که بر خلاف ماه اکتبر، در ماه جاری اغلب برنامه های راه اندزی به گوشی های چینی اختصاص دارد که تقریباً تمام رویداد های معرفی در این ماه را تحت تأثیر محصولات متعدد خود قرار خواهند داد. در ادامه شما را با مهمترین گوشی های هوشمندی آشنا خواهیم ساخت که در این بازه زمانی یک ماهه، طبق زمانبندی های رسمی اعلام شده، معرفی خواهند شد.

1. گوشی هوشمند Poco M4 Pro

شیائومی اسپین آف پوکو گوشی هوشمند جدیدی را در این ماه عرضه خواهد کرد. این شرکت برای عرضه نسخه بعدی پوکوپون مقرون به صرفه قیمت، یعنی Poco M4 Pro، رویدادی را برای 9 نوامبر برنامه ریزی کرده است. گوشی Poco M4 Pro تمام مشخصات و ویژگی های گوشی Redmi Note 11 5G را که اخیراً راه اندازی شده را در بسته ای با برند Poco به ارمغان می آورد. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی IPS LCD با نرخ رفرش 90 هرتز است که انتظار می رود با پردازنده مدیاتک Dimensity 810 با حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه شود. این گوشی دارای یک سیستم دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی همچنین 8 مگاپیکسلی و یک لنز دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی خواهد بود.

2. گوشی هوشمند ASUS Zenfone 8/ASUS 8Z

در ماه مه، ایسوس از Zenfone 8 جمع و جور در بازار های اروپا رونمایی کرد که سپس در ایالات متحده عرضه شد. این ماه و در 4 نوامبر، ایسوس این دستگاه را در برزیل عرضه خواهد کرد و انتظار می رود همان دستگاه با نام ASUS 8Z در هند به صورت رسمی عرضه شود. این گوشی دارای صفحه نمایش جمع و جور 5.9 اینچی +FHD است و دارای سیستم دوربین دوگانه 64 همچنین 12 مگاپیکسلی می باشد. در زیر کاپوت، دستگاه از پردازنده Qualcomm Snapdragon 888 با حداکثر 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می کند.

3. گوشی هوشمند Lava AGNI 5G

انتظار می رود شرکت سازنده تلفن هندی Lava، گوشی هوشمند AGNI 5G را در هند رونمایی می کند. نکته جالب این است که این دستگاه اخیراً مورد آزمایش قرار گرفت و قرار بود در تاریخ 9 نوامبر عرضه شود. با این حال، این شرکت راه اندازی برنامه ریزی شده یوتیوب را حذف کرد که نشان می دهد ممکن است عرضه این تلفن به تاخیر بیفتد، هرچند انتظار می رود تا هفته دوم این ماه راه اندازی شود. برای شروع، این تلفن هوشمند با ویژگی های چشمگیری مانند صفحه نمایش سوراخ پانچ 90 هرتزی، دوربین های پشتی سه گانه 64 مگاپیکسلی و تراشه Dimensity 810 عرضه می شود. این گوشی دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود و با اندروید 11 خارج از جعبه کار می کند.

4. گوشی هوشمند iQOO 8 Pro

شرکت iQOO قبلا از گوشی iQOO 8 Pro در بازار چین رونمایی کرده است. این گوشی با قیمت گزافی عرضه می شود چراکه آخرین سخت افزار ها را در زیر کاپوت ارائه می دهد. اکنون انتظار می رود این دستگاه در هند نیز عرضه شود و اگرچه تاریخ دقیق عرضه اعلام نشده، اما ما انتظار داریم در اواسط این ماه باشد. گوشی iQOO 8 Pro دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی سامسونگ E5 AMOLED با صفحه نمایش 120 هرتزی خمیده LTPO است. این گوشی دارای یک سیستم دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی همچنین یک لنز 48 مگاپیکسلی و یک لنز 16 مگاپیکسلی است که با یک لنز دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی همراه شده است. این دستگاه از جدیدترین چیپست +Qualcomm Snapdragon 888 همراه با 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 512 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 پشتیبانی می کند. این گوشی همچنین یک باتری 4500 میلی آمپری دارد که از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می کند.

5. گوشی هوشمند Google Pixel 5a

شرکت گوگل، گوشی Pixel 5a را در ایالات متحده عرضه کرد و اکنون انتظار می رود این گوشی خارج از بازار ایالات متحده نیز عرضه شود. شایعات حاکی از راه اندازی هند در این ماه است و از آنجایی که Google Pixel 4a برای مدت طولانی در هند در دسترس بوده و Pixel 6 در این منطقه راه اندازی نمی شود، کاربران اینترنت انتظار دارند Pixel 5a در بازار تلفن گوگل در هند پیروز شود. گوگل پیکسل 5a با صفحه نمایش 6.34 اینچی OLED با نرخ تازه سازی 90 هرتز عرضه می شود. این گوشی دوربین دوگانه 12.2 + 16 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی دارد. این دستگاه همچنین از تراشه اسنپدراگون 765 به همراه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می کند. گوگل پیکسل 5a دارای باتری 4680 میلی آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع 18 واتی است که در اندروید 11 راه اندازی می شود و سه سال ارتقاء سیستم عامل را دریافت می کند.

6. گوشی هوشمند Oppo A95

گوشی Oppo A95 4G چند روزی است که در تیررس اخبار فناوری قرار گرفته است. همین دیروز، رندر های این گوشی در اینترنت منتشر شد که به عرضه قریب الوقوع آن اشاره می کند. ما انتظار داریم این دستگاه تا قبل از هفته دوم ماه جاری در جنوب شرق آسیا به طور رسمی عرضه شود. این گوشی هوشمند با صفحه نمایش بزرگ پانچ و سیستم دوربین سه گانه 48 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. شایعه شده است که این دستگاه چیپست مقرون به صرفه همراه با 8 گیگابایت رم و 5 گیگابایت رم مجازی ارائه می شود. این گوشی از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی نیز برخوردار است.

7. گوشی هوشمند Vivo V23e

پس از اوپو، ما شرکت ویوو را داریم که یک گوشی هوشمند سطح پایه را در این ماه عرضه می کند. گوشی Vivo V23e اخیراً چندین گواهینامه از جمله بلوتوث SIG و Geekbench را دریافت کرده است. گفته می شود، این گوشی در ماه نوامبر در چند بازار منتخب عرضه می شود، با این حال، تاریخ راه اندازی رسمی وجود ندارد.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

منبع: فرارو
انتشار: 30 آذر 1400 بروزرسانی: 30 آذر 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 11895

به "گوشی هایی که در آبان و آذر 1400 عرضه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی هایی که در آبان و آذر 1400 عرضه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید