یوبی سافت برنامه ای برای برگزاری کنفرانس و نمایش بازی های خود ندارد

به گزارش گیگابلاگ، شرکت یوبیسافت (Ubisoft) یکی از بزرگ ترین کمپانی های گیمینگ است. حال این غول دنیای بازی های ویدئویی بیان کرد که قرار نیست در مراسم E3 شرکت کند. البته انتظار می رفت که این شرکت در مراسم شرکت نکند.

یوبی سافت برنامه ای برای برگزاری کنفرانس و نمایش بازی های خود ندارد

از سال 2020 یوبیسافت نام مراسم خود را به یوبیسافت فوروارد (Ubisoft Forward) تغییر داد. با اینکار این شرکت مراسم رونمایی از عناوین خود را از E3 جدا کرد. یوبیسافت دو مراسم فوروارد در سال برگزار می کرد. البته در سال 2021 تنها این مراسم یکبار آن هم در ماه ژوئن برگزار گردید.

علت اینکه چرا مراسم یوبیسافت برگزار نخواهد شد، اعلام نشده است. البته یوبیسافت گفته که تا انتهای امسال میلادی یک مراسم برگزار خواهد نمود. هنوز معلوم نیست که آیا عناوین یوبیسافت در مراسم های دیگر مثل Geoff Keighleys Summer Game Fest حضور خواهند داشت یا نه. این شرکت در گذشته سابقه انتشار اطلاعات مختلف از عناوین خود در مراسم های دیگر را داشته است.

محتمل است که یوبیسافت در مراسم ایکس باکس و بتسدا هم حضور داشته باشد. مخصوصاً اینکه می تواند اساسینز کرید بعدی خود را به طور رسمی معرفی کند. اتفاق جالب این خواهد بود که یوبیسافت در مراسم نینتندو حضور داشته باشد. بازی مرایو + ربیدز (Mario + Rabbids) از عناوین مورد انتظار روی سوییچ است. حال امکان دارد که یوبیسافت به صورت پراکند عناوین خود را در مراسم های مختلف نشان دهد.

یوبیسافت عناوین در حال ساخت زیادی دارد. به همین علت امکان دارد که هیچکدام از این موارد به آمادگی مورد احتیاج برای رونمایی و ارائه نرسیده باشند. به همین علت این شرکت احتیاج به زمان بیشتری داشته تا مراسمش بدون محتوا نباشد. این عملکرد کاملاً صحیح است. به علت اینکه مخاطبان نیز اعتماد خود را به یوبیسافت از دست نخواهند داد.

یکی از عناوین به شدت مورد انتظار آواتار: مرزهای پندورا (Avatar: Frontiers of Pandora) است. حال امیدواریم که یوبیسافت در مراسم ها آینده خود یا مراسم های دیگر از این بازی اطلاعات بیشتری را منتشر کند.

منبع: VG247.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 تیر 1401 بروزرسانی: 22 تیر 1401 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 15192

به "یوبی سافت برنامه ای برای برگزاری کنفرانس و نمایش بازی های خود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوبی سافت برنامه ای برای برگزاری کنفرانس و نمایش بازی های خود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید