آنر احتمالا گوشی تاشوی مجیک فولد را در دست ساخت دارد

به گزارش گیگابلاگ، با توجه به گزارش Display Supply Chain Consultants، به نظر می رسد آنر در نظر دارد سال آینده از یک گوشی تاشو تحت عنوان آنر مجیک فولد رونمایی کند.

آنر احتمالا گوشی تاشوی مجیک فولد را در دست ساخت دارد

تعداد گوشی های هوشمند بعد از اینکه سامسونگ در سال 2019 از اولین گوشی رونمایی کرد افزایش یافت و فناوری به کار رفته در آن ها هم پیشرفته تر شد. اتفاقا شرکتی هم که در حال حاضر بیشترین گوشی تاشو را در بازار دارد سامسونگ است اما شرکت های دیگر را هم شاهد هستیم که آهسته آهسته وارد این عرصه می شوند که از معروف ترین آن ها می توان به هواوی، شیائومی و حالا آنر یاد کرد.

آنر شرکتی است که تا سال گذشته زیر نظر هواوی به ساخت گوشی هوشمند مشغول بود و عملکرد بسیار خوبی هم داشت. اما تحریم های نرم افزاری و سخت افزاری سبب شد این شرکت تصمیم به جدایی بگیرد و به خاطر حفظ نام و اعتبار خود هم که شده، به صورت مستقل به ساخت گوشی های هوشمند بپردازد تا بدین ترتیب هم در تأمین تراشه به مشکل نخورد، هم رابطه خود را با گوگل حفظ کند. اولین گوشی هایی که قرار است بعد این اتفاق با برند آنر راهی بازار شوند سری آنر 50 هستند. اما به نظر می رسد شرکت چینی می خواهد سال آینده از یک گوشی تاشو تحت عنوان آنر مجیک فولد هم رونمایی کند.

به گزارش Display Supply Chain Consultants (به اختصار DSCC)، آنر در نظر دارد اولین گوشی تاشوی خود را در تاریخی نامشخص در سال آینده راهی بازار کند. محصولی که مانند گلکسی زد فولد به داخل جمع می گردد اما خب متاسفانه اطلاعات بیشتری از آن در اختیار نداریم.

با این حال به ادعای Display Supply Chain Consultants، این گوشی اندکی بعد از اینکه شرکت هایی نظیر گوگل، اوپو، شیائومی و ویوو گوشی های تاشوی خود را راهی بازار کردند از آنر مجیک فولد رونمایی می نماید. تمام گوشی های تاشویی که شرکت های یاد شده قرار است معرفی نمایند اواخر سال 2021 رونمایی می شوند و خب اگر این ادعای DSCC درست باشد، باید اوایل سال 2022 را بازه زمانی احتمالی برای رونمایی از گوشی تاشوی آنر بدانیم.

آنر مجیک فولد در صورت وجود، اولین گوشی تاشویی خواهد بود که آنر تا به امروز فراوری نموده و مهم تر اینکه شرکت در فراوری این محصول کاملا مستقل بوده. همان طور که در بالا اشاره شد، دیگر هیچگونه همکاری بین آنر و هواوی وجود ندارد و تمام فناوری ها و قابلیت هایی هم که در این محصول شاهد خواهیم بود، جدید و مستقل از نماینده های تاشوی هواوی نظیر میت ایکس 2 هستند.

متأسفانه اطلاعات بیشتری در رابطه با این گوشی تاشو منتشر نشده که طبیعی هم هست چون تقریبا 7 الی 10 ماه دیگر تا رونمایی احتمالی آن موقع باقی مانده و انتظار هم نداشتیم الان خبر خاصی در رابطه با آن منتشر گردد. با این حال گفته می گردد شرکت BOE و Visionox، وظیفه فراوری پنل های تاشوی این گوشی را بر عهده خواهند داشت. حتی نامی هم که برای اشاره به این گوشی استفاده شده یکی از شایعه هایی است که اطمینان کامل از بابت آن نداریم.

این طور که به نظر می رسد، باید این گوشی را رقیبی جدی برای گوشی های تاشویی چون گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 بدانیم؛ حتی اگر از لحاظ ظاهری، شباهتی بین آن و زد فلیپ وجود نداشته باشد. با ورود آنر به بازار گوشی های هوشمند و با در نظر دریافت اینکه شرکت هایی نظیر گوگل، اوپو، شیائومی، ویوو و بسیاری شرکت های دیگر طی یکی دو سال آینده از این محصولات رونمایی می نمایند، انتظار می رود قیمت آن ها هم به شدت کاهش داشته باشد. طوری که شاید اوایل سال 2023، آنچه که بیشتر توجه کاربران را به خود جلب می نماید گوشی هایی با طراحی معمولی نباشند؛ بلکه شاهد همه گیر شدن محصولات تاشو باشیم.

حال باید منتظر ماند و دید طی یکی دو سال آینده چه پیش خواهد آمد و آیا شرکت ها می توانند ضعف های کنونی این محصولات را که مهم ترینشان مقاومت بسیار پایین نمایشگر تاشونده است تا حدودی حل نمایند یا خیر. چون هنوز هم ترس زیادی بین کاربران وجود دارد که مبلغی بیش از 1000 دلار برای گوشی هایی هزینه نمایند که با یک فشار کم، آسیب می بیند.

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 تیر 1400 بروزرسانی: 20 تیر 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 9705

به "آنر احتمالا گوشی تاشوی مجیک فولد را در دست ساخت دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنر احتمالا گوشی تاشوی مجیک فولد را در دست ساخت دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید