آپدیت جدید Sekiro چه قابلیت هایی به بازی اضافه می نماید؟

به گزارش گیگابلاگ، توسعه دهندگان بازی سکیرو (Sekiro: Shadows Die Twice) اعلام کردند برنامه دارند در تاریخ 29 اکتبر (8 آبان) یک آپدیت رایگان همراه با یک نسخه دیسکی جدید شامل این آپدیت را از بازی عرضه نمایند. متاسفانه آپدیت جدید سکیرو قرار نیست محتوای چشم گیری به ما ارایه دهد و صرفا چند ویژگی جدید به بازی اضافه می نماید. نسخه سال بازی هم مانند این آپدیت محتویات آنچنانی ندارد.

آپدیت جدید Sekiro چه قابلیت هایی به بازی اضافه می نماید؟

سکیرو جدیدترین ساخته استودیوی فرام سافت ور است که حدود یک سال پیش عرضه شد. مانند بقیه بازی های فرام سافت ور، سکیرو حسابی چالش برانگیز است. فرام سافت ور در سکیرو تقریبا هرچیزی که به آن ها در بازی های قبلی اش عادت نموده بودیم را دور انداخت و سکیرو را با مکانیک های بسیار متفاوتی طراحی کرد. با وجود سختی بالا، سکیرو چه از نظر منتقدان و چه از نظر بازی نماینده ها بازخوردهای بسیار مثبتی دریافت کرد.

تهیه نماینده بازی یعنی اکتیویژن اعلام نموده فروش بازی توانسته مرز 5 میلیون نسخه را رد کند. بدون شک این میزان فروش برای بازی ای در این سبک بسیار خوش حال نماینده است.

بعد از یک سال صبر به امید عرضه محتوای جدید برای سکیرو، جزییات آپدیتی جدید برای بازی اعلام شده. این آپدیت قرار است سه قابلیت جدید به بازی اضافه کند.

اولین ویژگی جدید بازی قابلیت های بازتاب قدرت (Reflection of Strength) و مبارزات قدرت (Gauntlet of Strength) هستند. می توانید با مراجعه به بت های درون بازی، وارد این چالش ها شوید.

نوع اول این چالش ها بازتاب قدرت هستند که با آن می توانید با غول آخر هایی که قبل تر شکست داده اید دوباره مبارزه کنید. اگر خیال می کنید حسابی در بازی حرفه ای شده اید باید سراغ مبارزات قدرت بروید. در این چالش ها، بازی به طور متوالی شما را در مقابل تمام غول آخرهای خود قرار می دهد و باید یکی پس از دیگری آن ها را از میان بردارید. مبارزات قدرت به خودی خود سختی بالایی دارند اما به شما تنها یک فرصت می دهد و اگر هر جایی شکست بخورید باید از مبارزه اول آغاز کنید.

از مشکل های سکیرو در مقایسه با بازی های دیگر فرام سافت ور عدم امکان تغییر ظاهر شخصیت اصلی بازی بود. در آپدیت جدید می توانید ظاهر او را تغییر دهید. سه لباس جدید برای شخصیت اصلی بازی طراحی شده که یکی از آن ها را با تمام کردن بازی به دست می آید و دپ تای دیگر را می توانید در مبارزات قدرت آزاد کنید.

یکی دیگر از تفاوت های سکیرو با دیگر بازی های فرام سافت ور عدم وجود هر گونه بخش آنلاین بود. بعد از این آپدیت، بازی نماینده ها قادر خواهند بود تا حداکثر 30 ثانیه از بازی کردن خود را همراه با یک پیام در اختیار دیگران قرار دهند و آن ها را هدایت نمایند.

این سیستم شبیه به قابلیت پیام گذاشتن در دیگر بازی های فرام سافت ور است. اگر پیامی مورد پسند مشاهده نماینده اش باشد و به آن رای دهد، خط سلامتی سازنده پیام پر می گردد. قابلیت های آنلاین سکیرو صرفا به همین سیستم پیام دهی محدود می گردد و قرار نیست شاهد بخش های همکاری یا رقابتی مانند چیزی که در دیگر بازی های فرام سافت ور دیده ایم باشیم. البته چند وقت پیش کاربرها خودشان دست به کار شدند و برای نسخه کامپیوتری بازی دستکاری (Mod) آنلاین ساختند. این دستکاری قابلیت های آنلاین را به طور کامل به بازی اضافه می نماید.

سازنده های بازی اعلام کردند نسخه سال سکیرو برای پلی استیشن 4در راه است. این نسخه حاوی آپدیت جدید بازی است و فقط در ژاپن عرضه می گردد. نسخه سال بازی بسته بندی خاص خودش را دارد و به جز کتابچه راهنمای سکیرو هیچ آیتمی در کنار دیسک بازی ندارد.

از طرفی می توانیم امیدوار باشیم که فرام سافت ور با این آپدیت و نسخه سال بازی میخواهد نگاه ها را دوباره به سکیرو برگرداند و به زودی دی ال سی جدیدی برای بازی عرضه کند. از طرف دیگر فرام سافت ور حسابی مشغول ساخت الدن رینگ (Elden Ring) است و ممکن است عرضه نسخه سال بازی به این معنا باشد که قرار نیست محتوای جدیدی برای سکیرو دریافت کنیم و پشتیبانی از بازی به خاتمه رسیده.

استودیوی فرام سافت ور توانست با سکیرو ستایش های زیادی دریافت کند و نشان داد قرار است همچنان به ساخت بازی های با کیفیت ادامه دهد. پروژه بعدی فرام سافت ور بازی الدن رینگ است. اطلاعاتی که از الدن رینگ داریم خیلی کم هستند و تنها چیزی که از آن مطمئن هستیم همکاری جرج آر.آر. مارتین در ساخت داستان دنیای بازی است. با توجه به سابقه درخشان فرام سافت ور احتمال می دهیم الدن رینگ هم کیفیت بسیار بالایی داشته باشد. تاریخ عرضه الدن رینگ و پلتفرم های مقصد آن فعلا نامشخص هستند.

بازی Sekiro: Shadows Die Twice روی پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر قابل تهیه است.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 5100

به "آپدیت جدید Sekiro چه قابلیت هایی به بازی اضافه می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپدیت جدید Sekiro چه قابلیت هایی به بازی اضافه می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید