ببینید؛ گوجو ساتورو در تریلر نو Cursed Clash مکانیک های گیم پلی را شرح می دهد

به گزارش گیگابلاگ، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) و استودیوی Byking به تازگی تریلر جدیدی از بازی اکشن Jujutsu Kaisen: Cursed Clash منتشر نموده اند که سیستم های گیم پلی را معرفی می نماید.

ببینید؛ گوجو ساتورو در تریلر نو Cursed Clash مکانیک های گیم پلی را شرح می دهد

سری جوجوتسو کایزن در سال های اخیر با پخش انیمه آن به محبوبیت بیشتری دست پیدا نموده است و مطابق انتظار، بازی های مختلفی از روی آن در دست توسعه قرار خواهند گرفت که یکی از آن ها Jujutsu Kaisen: Cursed Clash محسوب می گردد که در واقع اولین اثر کنسولی این مجموعه است. در این بازی، بازیکنان تیمی از شخصیت های انیمه منبع اقتباس را تشکیل می دهند و حملات قدرتمندی را با تکنیک های ارواح نفرین شده معروف سری در نبردهای دو در مقابل دو پیاده سازی می نمایند.

مانند تقریبا هر بازی دیگری در این سبک، هر یک از شخصیت ها از قدرت های متمایزی برخوردار هستند که ترکیب آن ها در تیم های دو نفره پویایی زیادی را به بازی خواهد بخشید. بعلاوه می توانید تکنیک های نفرین شده خود را به وسیله نبردهای مهیج و به مرور با پیشرفت در بازی تقویت کنید و حملات جدیدی را نیز باز کنید.

حال در تریلر جدیدی که از این بازی منتشر شده، جادوگر درجه ویژه و معلم عالی رتبه توکیو جوجوتسو، گوجو ساتورو (Gojo Satoru)، توضیحاتی را در خصوص سیستم نبرد، گیم پلی آنلاین، ویژگی های بخش شخصی سازی، حالت داستانی و موارد دیگر ارائه می دهد که دیدی جامع را از بازی به هواداران می دهد.

بازی Jujutsu Kaisen: Cursed Clash در تاریخ 2 فوریه 2024 (13 بهمن 1402) برای پلی استیشن 4 و 5، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی به صورت جهانی عرضه خواهد شد. البته این بازی در ژاپن یک روز زودتر منتشر خواهد شد. در نهایت لازم به ذکر است که نسخه های پلی استیشن 4، ایکس باکس و رایانه های شخصی بازی برخلاف دیگر نسخه ها تنها به صورت دیجیتالی در دسترس قرار خواهند گرفت. هواداران این بازی می توانند تا آن موقع به تماشای فصل دوم انیمه بپردازند و یا بازی موبایلی Jujutsu Kaisen: Phantom Parade را تجربه نمایند. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 آذر 1402 بروزرسانی: 30 آذر 1402 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 22197

به "ببینید؛ گوجو ساتورو در تریلر نو Cursed Clash مکانیک های گیم پلی را شرح می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ گوجو ساتورو در تریلر نو Cursed Clash مکانیک های گیم پلی را شرح می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید