فیلم و سریالی با اقتباس از بازی It Takes Two در دست ساخت است

به گزارش گیگابلاگ، به تازگی استودیوی هیزلایت اعلام کرده که با کمپانی dj2 Entertainment برای ساخت اقتباس سینمایی و تلویزیونی بازی It Takes Two همکاری خواهد کرد.

فیلم و سریالی با اقتباس از بازی It Takes Two در دست ساخت است

جوزف فارس، بنیانگذار استودیو و کارگردان بازی در این باره گفت:

دیمیتری ام. جانسون، مدیر عامل و بنیانگذار dj2 Entertainment، اضافه کرد:

طبق گزارش ها تا به امروز استودیویی برای این پروژه انتخاب نشده، اما به نظر می رسد که شرکت های زیادی در پی تولید آن، در حال رقابت هستند. نویسندگان دو قسمت اول سری فیلم های Sonic the Hedgehog، پت کیسی و جان میلر، به تیم ساخت اقتباس سینمایی بازی پیوسته اند. اسکار وولونتیس، مدیر استودیوی هیزلایت درباره این اقتباس ها بیان کرد:

علاوه بر فیلم های اقتباسی از شخصیت سونیک، شرکت dj2 ساخت انیمیشن هایی از سری توم ریدر را برای پخش در نتفلیکس برعهده دارد و در حال حاضر در حال ساخت سریالی بر اساس بازی هایی مانند Disco Elysium و فیلمی بر اساس Sleeping Dogs است.

گفتنی است که بازی It Takes Two، ماجراهای کودی و می را دنبال می کند؛ زوجی که با جادو تبدیل به عروسک های زنده شده اند. آن ها که در دنیایی خارق العاده به دام افتاده اند، باید برای بازگشت به حالت عادی بر روابط شکسته خود و چالش های مختلف غلبه کنند. در طول سفر، آن ها از طریق استاد عشق، دکتر حکیم، راهنمایی می شوند. این بازی از این جهت منحصربه فرد است که حالت تک نفره ندارد، بلکه باید به صورت کوآپ با یک دوست به صورت لوکال یا آنلاین انجام شود. همچنین از زمان انتشار در مارس 2021، بازی توانسته جوایز مهمی نظیر بهترین بازی سال را در مراسم گیم اواردز بدست آورد.

این بازی هم اکنون روی کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه های شخصی در دسترس است.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 فروردین 1401 بروزرسانی: 1 فروردین 1401 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 13281

به "فیلم و سریالی با اقتباس از بازی It Takes Two در دست ساخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم و سریالی با اقتباس از بازی It Takes Two در دست ساخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید