آیفون SE 4 با نمایشگر 5.7 یا 6.1 اینچی عرضه خواهد شد

به گزارش گیگابلاگ، بر اساس اعلام راس یانگ که یکی از مشهورترین افشاگران صنعت موبایل محسوب می گردد، مدیران هنوز در خصوص مقدار نمایشگر آیفون SE 4 تصمیم گیری ننموده اند. این افشاگر اعلام نموده که اپل در حال آنالیز انتخاب نمایشگر 6.1 اینچی OLED و بعلاوه نمایشگر 5.7 یا 6.1 اینچی LCD برای این گوشی است. با توجه به این موضوع، هنوز معین نیست که نمایشگر این گوشی چه مقدار ای دارد و در زمینه OLED یا LCD بودن آن هم هنوز نمی توانیم با قاطعیت صحبت کنیم.

آیفون SE 4 با نمایشگر 5.7 یا 6.1 اینچی عرضه خواهد شد

نمایشگر OLED هزینه بالاتری دارد و بهره گیری از چنین نمایشگری احتمالا منجر به افزایش قیمت این گوشی می گردد. برای یادآوری باید بگوییم که در حال حاضر آیفون SE از نمایشگر LCD با حاشیه های ضخیم بهره می برد که در بخش پایینی آن دکمه هوم هم دیده می گردد. این در حالی است که از سال 2012 تمام مدل های پرچم دار آیفون با نمایشگر OLED راهی بازار شده اند.

البته با توجه به افزایش استفاده از نمایشگرهای OLED، احتمالا هزینه ساخت این نمایشگرها به حدی کاهش پیدا نموده که حتی اپل هم برای نسل نو آیفون SE چنین نمایشگری را در نظر گرفته است. بر اساس گزارش های منتشر شده، به نظر می رسد سال آینده هم شاهد رونمایی از این گوشی نخواهیم بود و اپل میخواهد در سال 2024 از این آیفون رونمایی کند.

در ماه های گذشته گزارش هایی در خصوص نمایشگر 5.7 و 6.1 اینچی این گوشی منتشر شده و با توجه به اینکه ظاهرا اپل در این زمینه هنوز تصمیم نهایی را اتخاذ ننموده، احتمالا در آینده نزدیک هم گزارش های دیگری در خصوص مقدار نمایشگر آیفون SE 4 منتشر خواهد شد. با وجود اینکه قرار است نسل نو آیفون SE با نمایشگر کم حاشیه مبتنی بر بریدگی راهی بازار گردد، ولی هنوز تعیین نیست که آیا اپل برای این گوشی از سیستم فیس آی دی استفاده می نماید یا نه.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 آبان 1401 بروزرسانی: 10 آبان 1401 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 17244

به "آیفون SE 4 با نمایشگر 5.7 یا 6.1 اینچی عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون SE 4 با نمایشگر 5.7 یا 6.1 اینچی عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید