ادامه تصویربرداری بچه مهندس4 با رعایت پروتکل های بهداشتی همزمان با پخش

به گزارش گیگابلاگ، تهران (پانا) - سعید سعدی ضمن اعلام خبر ادامه تصویربرداری سریال بچه مهندس4 تاکید نمود زحمات خالصانه علی غفاری در مجموعه بچه مهندس در یادها می ماند.

ادامه تصویربرداری بچه مهندس4 با رعایت پروتکل های بهداشتی همزمان با پخش

به گزارش سیمافیلم، سعید سعدی تهیه کننده سریال درباره ادامه تصویربرداری بچه مهندس4 گفت: هم اینک گروه در حال تصویربرداری در فرودگاه مهرآباد هستند و تصویربرداری تا نیمه اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت و همزمان کار فنی ما در حال اجرا است تا کار را به پخش برسانیم.

سعدی درباره ادامه همکاری با علی غفاری گفت: مایل به همکاری با علی غفاری در فصل جدید بودیم. ایشان از کارگردان های خوب کشور هستند که در بخش فیلمنامه 6 ماه پیش از آغاز فراوری با ما همکاری مجدانه و خالصانه ای داشتند اما متاسفانه زمان فراوری کار با فراوری فیلم سینمایی تک تیرانداز و کارهای مربوط به مسایل فنی فیلم تداخل داشت به همین جهت نتوانستیم با ایشان همکاری خود را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: البته با تعامل بنده و علی غفاری به آقای کاوری برای ادامه کار رسیدیم که ایشان هم بزرگوارانه محبت کردند و انجام کار را در این شرایط سخت پذیرفتند و ادامه کارگردانی را با ایشان در فصل جدید بچه مهندس پی گرفتیم، در هر صورت آقای غفاری بدون هیچ چشمداشتی در حوزه فیلمنامه و ارایه ایده با ما همکاری داشتند و همواره همراه و همدل با مجموعه بودند.

تهیه کننده بچه مهندس در سرانجام تاکید نمود: امروز می توان گفت ماحصل مجموعه کوشش ها و ایده های آقای غفاری در حوزه نگارش فیلمنامه به همراه کارگردانی هوشمندانه آقای احمد کاوری باعث استقبال مخاطبان از مجموعه بچه مهندس 4 شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 22 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 9049

به "ادامه تصویربرداری بچه مهندس4 با رعایت پروتکل های بهداشتی همزمان با پخش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه تصویربرداری بچه مهندس4 با رعایت پروتکل های بهداشتی همزمان با پخش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید