از بحران عبور خواهیم کرد

به گزارش گیگابلاگ، رئیس اتاق بازرگانی ایران در پیغام نوروزی خود با اشاره به فعالیت بخش خصوصی در کنار دیگر بخش های کشور برای رسیدن به اهداف مالی و پشت سر گذاشتن سختی ها، ابراز امیدواری کرد که ایران در سال 1399 از بحران ها عبور کند.

از بحران عبور خواهیم کرد

به گزارش خبرنگاران، غلامحسین شافعی در پیغام خود که به مناسبت نوروز منتشر نموده، با بیان اینکه نوروز امسال یکی از خاص ترین نوروزهای پیش روی ایرانیان است، اظهار کرد: سال 1398 با همه فراز و نشیب ها، سختی ها و التهابات مالی و اجتماعی و البته با ایفای مسئولیت های حرفه ای و اجتماعی فعالان مالی و با پشتوانه بی دریغ مسئولان کشور در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی به سرانجام رسیده است. امیدوارم سال جدید که شروع آن با مبعث حضرت رسول اکرم (ص) همراه شده، سالی متفاوت و سرشار از نور امید برای همه ملت ایران باشد.

او با اشاره به مشکلاتی که فعالان مالی در سال های گذشته با آن دست و پنجه نرم نموده اند، گفت: فعالان مالی که در یک دهه اخیر با تحریم های ناعادلانه روبرو بوده اند و همیشه برای آبادانی و توسعه پایدار کشور کوشیده اند، در سال جدید نیز همراه و همگام با همه ارکان کشور با همت مضاعف در صدد تحقق اهداف و برنامه های مالی و خدمت رسانی به هم میهنان خواهند بود چرا که یقین داریم زمستان نخواهد ماند و این قانون طبیعت است.

شافعی گفت: یقین دارم، این دشواری نیز به لطف خدای مهربان، همدلی و وفاق هم میهنان و البته به پشتوانه فرهنگ غنی و پایدار این سرزمین کهن از سر خواهد گذشت و آنچه در تاریخ سترگ ایران باقی خواهد ماند، وحدت قلب ها و همت دستان همه برای عبور از این بحران است.

همچنین، مسعود خوانساری، رئیس اتاق بازرگانی تهران نیز در پیغامی جداگانه، با اشاره به شرایط خاص ایجاد شده تحت تاثیر کرونا، گفت: سایه سنگین ویروس کرونا در ادامه بار سنگین تحریم ها و بعضی سوءمدیریت ها، روزگار بسیار دشواری را برای کسب و کارهای شما رقم زده است. اتاق تهران در میانه این چالش های بی سابقه، کوشش نموده و خواهد نمود تا برای برطرف موانع پیش روی فراوری و کسب کارها، از دولت و تمامی نهادها، مطالبه گر ظاهر گردد و حامی و همراه شما عزیزان باشد. علاوه بر این، اتاق تهران با نمایندگی از شما در طول امسال که کشور درگیر حوادث تلخ بسیاری، از سیل گلستان تا سیستان و بلوچستان و بحران کنونی کرونا شد، کوشید در راستای مسئولیت اجتماعی همراه آسیب دیدگان، سیل زدگان، نیازمندان و این اواخر، حامی اصلی کادر پزشکی و درمان کشور باشد.

خوانساری از فعالان مالی خواسته با همدلی و اتحاد، برای عبور از این بحران ها کوشش نموده و در سال 1399، برای رسیدن به اهداف مالی کشور کوشش نمایند.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 3039

به "از بحران عبور خواهیم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از بحران عبور خواهیم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید