اطلاعات جدیدی از گیم پلی Helldivers 2 و تاریخ انتشار آن معین شد

به گزارش گیگابلاگ، بازی هل دایورز 2 (Helldivers 2) یکی از بازی های تیمی و مجذوب کننده در سبک شوتر است. شما در این بازی وارد سیاره های مختلف شده و با همکاری یکدیگر دشمنان مختلف را از بین می برید. بازی هل دایورز یک عنوان تیمی بوده و به همین علت احتیاج به همکاری زیادی میان افراد یک گروه دارد.

اطلاعات جدیدی از گیم پلی Helldivers 2 و تاریخ انتشار آن معین شد

از زمان معرفی بازی هل دایورز 2 ما شاهد اطلاعات زیادی از آن نبودیم تا این که در رویداد چندی پیش سونی این شرکت تصمیم گرفت اطلاعاتی از گیم پلی بازی در اختیار هواداران قرار دهد. همینطور اینکه اعلام شد بازی هل دایورز 2 زمستان سال جاری در دسترس هواداران قرار خواهد گرفت. تاریخ اعلام شده دیرتر از چیزی است که قبلاً گفته شده بود و عرضه این بازی نیز با تأخیر روبرو شده است.

تصاویری که اخیراً از گیم پلی بازی هل دایورز 2 منتشر شده نشان می دهد که این بازی در سبک همکاری (Co-Op) و تیمی است. همینطور اینکه کاربران می توانند از مکانیک های مختلف برای مبارزه با دشمنان استفاده نمایند و تنوع گیم پلی در این بازی بسیار زیاد است. در این بازی هر کاربر می تواند نقش خاصی داشته باشد تا یک تیم 4 نفره کامل بوجود بیاورند.

دنیای بازی هل دایورز یک دنیای گسترده بوده که دارای جزئیات بسیار زیادی است. از طرفی شما می توانید با دوستان خود به سیارات مختلف رفته و با موجودات فضایی در آن ها مبارزه کنید. مأموریت های بازی تنها به مبارزه ختم نمی گردد و شرکت سازنده کوشش نموده تا تنوع در این بازی بسیار زیاد باشد.

شما می توانید در هل دایورز 2 ابزار خود را ارتقاء دهید. در نتیجه در ابتدا امکان دارد بازی سخت به نظر برسد ولی با پیشرفت در آن شما به ابزار بهتری دسترسی پیدا خواهید کرد. هل دایورز 2 شباهت بسیار زیادی به عنوان اول دارد که یک نکته منفی نیست. این بازی توانسته تمامی نکات مثبت شماره 1 را نگه داشته و از طرفی عناصر جدیدی را به بازی معرفی کند.

در تریلر تنها یکی از هیولاهای بازی نشان داده شد و اینطور که به نظر می رسد ما شاهد دشمنان بسیار زیادی در بازی هل دایورز 2 خواهیم بود. در اصل شماره 2 نسبت به 1 در زمینه نوع و تعداد دشمنان هم تفاوت داشته و تنوع در بازی شماره 2 بسیار بیشتر از شماره 1 است.

بازی هل دایورز 2 در تاریخ 19 بهمن (8 فوریه سال 2024 میلادی) برای کنسول پلی استیشن 5 و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 شهریور 1402 بروزرسانی: 27 شهریور 1402 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 21993

به "اطلاعات جدیدی از گیم پلی Helldivers 2 و تاریخ انتشار آن معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات جدیدی از گیم پلی Helldivers 2 و تاریخ انتشار آن معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید