افزایش ناچیز محبوبیت ترامپ بعد از کرونایی شدن

به گزارش گیگابلاگ، نظرسنجی جدید هریس ایکس/هیل نشان داد، محبوبیت دونالد ترامپ بعد از مثبت اعلام شدن تست ابتلای خود و همسرش به کروناویروس کمی افزایش پیدا نموده است.

افزایش ناچیز محبوبیت ترامپ بعد از کرونایی شدن

به گزارش خبرنگاران، به نقل از پایگاه هیل، پنجشنبه گذشته اعلام شد که تست ابتلای دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و همسرش ملانیا به کروناویروس جدید مثبت شده است. بعد از ظهر آدینه ترامپ در بیمارستان بستری شد و تا دوشنبه عصر همچنان در بیمارستان نظامی والتر رید به سر برد.

در نظرسنجی مذکور در بازه 3-6 اکتبر معین شد که 46 درصد رای دهندگان ثبت نام نموده عملکردی که ترامپ به عنوان رئیس جمهور دارد را تایید می نمایند که نسبت به نظرسنجی قبلی که چند روز پیش بعد از اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری انجام شد یک درصد افزایش نشان داده است.

در نظرسنجی قبلی که اواخر سپتامبر انجام شد، 45 درصد از شرکت نماینده ها عملکرد ترامپ را تایید کردند در حالی که 55 درصد با آن مخالفت کردند. این ارقام نشان می دهند که نوسان چندانی در مجموع حمایت ها از عملکرد ترامپ رخ نداده است.

این نظرسنجی همچنین دریافت که حمایتها از ترامپ در گروه افراد سالمند همچنان پایین است.

حمایت از ترامپ در میان این گروه در نظرسنجی که بعد از مناظره برگزار گردید به 39 درصد تنزل یافت اما در نظرسنجی جدید به 42 درصد افزایش پیدا نموده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 6091

به "افزایش ناچیز محبوبیت ترامپ بعد از کرونایی شدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش ناچیز محبوبیت ترامپ بعد از کرونایی شدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید