اندروید 12 می تواند روی گوشی قدیمی سامسونگ گلکسی S3 اجرا شود

به گزارش گیگابلاگ، در حالی که برخی از گوشی های گلکسی با پایان مدت پشتیبانی سامسونگ به روزرسانی اندروید 12 را دریافت نخواهند کرد، به تازگی نام یک مدل قدیمی تر مطرح شده که قادر است آخرین نسخه از به روزرسانی سیستم عامل یعنی اندروید 12 را اجرا کند. این گوشی هوشمند قدیمی گلکسی S3 سامسونگ است که در سال 2012 از طریق غول فناوری کره جنوبی روانه ی بازار گوشی های هوشمند شد و اکنون طبق گزارش توسعه دهندگان XDA می تواند اندروید 12 را اجرا کند.

اندروید 12 می تواند روی گوشی قدیمی سامسونگ گلکسی S3 اجرا شود

همان طور که در بالا هم اشاره شد، اندروید 12 که به آن اشاره می کنیم یک نسخه غیررسمی پیشرفته از طریق توسعه دهندگان XDA است که گاهی اوقات ما را به این باور می رساند که آن ها می توانند از پس هر کاری بر بیایند. تصور اینکه اندروید 12 روی یک گوشی قدیمی مانند گلکسی S3 سامسونگ اجرا شود کمی سخت به نظر می رسد. ولی اگر هنوز از این گوشی هوشمند استفاده می کنید، می توانید به روزرسانی سیستم عامل اندروید 12 را که به عنوان یک رام سفارشی ارائه شده را با مسؤولیت خودتان روی این گوشی نصب و اجرا کنید.

گلکسی S3 سامسونگ دیگر به طور رسمی از طریق این شرکت پشتیبانی نمی شود، زیرا دقیقا 10 سال از عرضه این گوشی هوشمند پرطرفدار می گذرد. نصب اندروید 12 روی این گوشی هوشمند با LineageOS 19.0 امکان پذیر شده که یک رام کاستوم بر اساس آخرین نسخه پلتفرم اندروید است. قطعا این کاستوم رام ها کامل نیستند و همچنین ممکن است برخی از ویژگی ها مانند باز کردن قفل پین سیم کارت در این نسخه ها غیرفعال شود.

بنابراین انتظار نداشته باشید که همه ویژگی ها و قابلیت های اندروید 12 روی این گوشی هوشمند قدیمی کار کنند. برای مثال، فناوری NFC با این رام کار نمی کند. اما باز هم، ما واقعا انتظار نداریم که بهبودهای نسخه اندروید 12 همانطور که در نظر گرفته شده در این گوشی ها کار کنند. برای یادآوری بد نیست بگوییم که گلکسی S3 به طور پیش فرض با نسخه اندروید 4 عرضه شد و بعد ها هم به اندروید نسخه 4.3 ارتقاء یافت. از دیگر مشخصات این گوشی نوستالژیک می توان به نمایشگر 4.8 اینچی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی، باتری 2100 میلی آمپر ساعتی، دوربین 8 مگاپیکسلی اصلی و 2 مگاپیکسلی سلفی و حافظه رم یک گیگابایتی اشاره کرد.

منبع: Androidcommunity

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 بهمن 1400 بروزرسانی: 29 بهمن 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 12927

به "اندروید 12 می تواند روی گوشی قدیمی سامسونگ گلکسی S3 اجرا شود" امتیاز دهید

1 کاربر به "اندروید 12 می تواند روی گوشی قدیمی سامسونگ گلکسی S3 اجرا شود" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اندروید 12 می تواند روی گوشی قدیمی سامسونگ گلکسی S3 اجرا شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید