اولین خودروی شاسی بلند فراری با موتور 12 سیلندر عرضه می گردد

به گزارش گیگابلاگ، بنابراعلام شرکت فراری اولین خودروی شاسی بلند فراری پوروسانگوئه (Purosangue) با موتور 12 سیلندر عرضه می گردد.

اولین خودروی شاسی بلند فراری با موتور 12 سیلندر عرضه می گردد

خبرنگاران - بندتو ویگنا، مدیر عامل شرکت خودروسازی فراری اعلام نمود: اولین خودروی شاسی بلند فراری پوروسانگوئه (Purosangue) مجهز به موتور 12 سیلندر قدرتمند این برند خواهد بود که در ماه های آینده عرضه گردد.

ویگنا گفت: ما چندین گزینه را آزمایش نموده ایم، واضح بود که V12 برای عملکرد و تجربه رانندگی که می توانست ارائه دهد، گزینه مناسبی برای بازار است. او اضافه نمود: این شرکت نتایج سه ماهه اول خود را ارائه کرد که نشان دهنده افزایش 12 درصدی در عایدی اصلی آن بود زیرا تقاضا برای خودروهای اسپورت آن علیرغم آشفتگی سیاسی جهانی همچنان قوی بود.

خودروی برقی کامل پورشه سال 2025 می آید

انتخاب قدرت Purosangue با قوی ترین موتور خود نشان دهنده گسست از استراتژی اخیر فراری است که روی مدل های هیبریدی V8 و V6 با آلودگی کمتر مانند مورد 296 GTS تمرکز نموده بود که به تازگی رونمایی شده است.

این شرکت تا به امروز چهار مدل هیبریدی ارائه نموده و وعده یک خودروی برقی کامل را برای سال 2025 داده است.

به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش رویترز، فراری پیش بینی خود را برای سالی که سه ماه پیش ارائه کرد، از جمله پیش بینی برای عایدی قبل از بهره، مالیات و استهلاک تعدیل شده بین 1.65 تا 1.70 میلیارد یورو تایید کرد. سهام فراری 3.7 درصد کاهش یافت و اکنون توجه به بازار سرمایه در ماه آینده معطوف شده است.

فراری به فراوری شاسی بلند تن داد

فراری میخواهد تا از خودروی شاسی بلند پروسانگوئه رونمایی کند که برای حضور پیروز در بازار با محصولاتی از استون مارتین، لامبورگینی، مرسدس بنز، رولزرویس، پورشه و بنتلی رقابت خواهد نمود.

بیش از 20 سال پس از انقلاب پورشه کاین در بازار خودروهای اسپرت چهاردر، فراری انتها خود را برای معرفی اولین شاسی بلند آماده می نماید.

فراری سال ها رونق شاسی بلند را نادیده گرفت و ادعا می کرد چنین مفهومی با ارزش برند این شرکت مطابقت ندارد و همچنان پیروز به ایجاد تجارت بسیار سودآوری شد.

اما اکنون تمام رقیبان بزرگ فراری که در زمینه فراوری خودروهای لوکس و سوپراسپرت فعالیت می نمایند (به استثنای مک لارن)، در سبد محصولات خود یک خودروی شاسی بلند دارند و تقاضای مشتریان برای چنین محصولاتی بسیار زیاد است و بازار این خودروها همچنان با سرعت زیادی رشد می نماید.

چرا پروسانگوئه؟

پروسانگوئه به معنای خون خالص است که می تواند روش فراری باشد تا به ما بگوید این محصول ممکن است اولین خودروی چهاردر فراوریی این شرکت باشد؛ اما همچنان مانند سایر خودروهای فراری واقعی رانندگی می نماید، یا ممکن است فراری به ما یادآوری کند که پروسانگوئه روی پلتفرم واقعی فراری سوار خواهد شد، درحالی که رقبایی مانند بنتلی بنتایگا و لامبورگینی اوروس می توانند DNA خود را از فولکس واگن توارگ دریافت نمایند. در هر صورت پروسانگوئه بایدپیش از انتها سال 2022 به فروش برسد.

منبع: بیت ران
انتشار: 3 تیر 1401 بروزرسانی: 3 تیر 1401 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 14840

به "اولین خودروی شاسی بلند فراری با موتور 12 سیلندر عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین خودروی شاسی بلند فراری با موتور 12 سیلندر عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید