بادپایان در آستانه سال شلوغ و پرهیاهو، دورخیز تفتیان برای ثبت رکورد زیر 10 ثانیه

به گزارش گیگابلاگ، تفتیان میخواهد ضمن ثبت رکورد زیر 10 ثانیه، با شرکت در مسابقات برون مرزی برای سال شلوغ دو و میدانی کسب آمادگی کند.

بادپایان در آستانه سال شلوغ و پرهیاهو، دورخیز تفتیان برای ثبت رکورد زیر 10 ثانیه

حسن تفتیان دونده سرعتی کشورمان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، درباره اینکه چه زمانی به رکورد زیر 10 ثانیه خواهد رسید؟ اظهار کرد: این رکورد انتظاری است که مردم هم از من دارند. به هر حال چندین سال است نزدیک مرز 10 ثانیه می دوم و خودم هم این انتظار را دارم تا این رکورد را بزنم.

او ادامه داد: خدا را شکر در ترکیه اتفاقات خوبی رقم خورد، اما متاسفانه باد منفی منجر شد تا رکوردی که بر جای گذاشتم به ثبت نرسد. امیدوارم این اتفاق در شرایط ایده آلی رقم بخورد تا رکورد زیر 10 ثانیه نیز به ثبت برسد. مطمئنم این اتفاق به زودی رخ خواهد داد، اما ابتدا باید شرایط و بستر آن فراهم باشد.

تفتیان درباره عملکردش در مسابقات لیگ دو و میدانی اظهار کرد: به هر حال ثبت رکورد 10.22 آن هم در باد منفی قابل قبول است. بعلاوه اینکه در ایران مسابقه می دهم خیلی اتفاق خوبی برایم است و به آن افتخار می کنم.

دونده سرعتی کشورمان درباره برنامه هایش برای امسال گفت: با سرانجام مسابقات لیگ دو و میدانی تصمیم دارم مدت کوتاهی به استراحت بپردازم و پس از آن دوباره استارت تمریناتم را خواهم زد، زیرا سال شلوغی پیش روی ما است. طبق برنامه باید در مسابقات قهرمانی دنیا، داخل سالن قهرمانی دنیا، قهرمانی آسیا و از همه مهم تر بازی های آسیایی حضور پیدا کنیم. امیدوارم اتفاقات خوبی برای ما در تمامی این رویداد ها رخ بدهد. با توجه به تعویق بازی های آسیایی این فرصت را داریم تا یک سال دیگر تمرین کنیم. باید از این موضوع برترین استفاده ممکن را ببرم.

ملی پوش دو و میدانی توضیح داد: من انتظار دارم تا از طرف وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بهتر حمایت شوم. البته با توجه به تغییراتی که در بدنه مدیریتی کمیته ملی المپیک اتفاق افتاده توقع می رود آن ها نگاه ویژه تری به رشته پر مدالی مانند دو و میدانی داشته باشند. مطمئنم ورزشکاران حاضر در مسابقات لیگ دو و میدانی این پتانسیل را دارند که اگر حمایت شوند رکورد های خوبی به ثبت برسانند.

تفتیان درباره اینکه آیا تصمیمی برای حضور در مسابقات مهم برون مرزی دارد یا خیر؟ اعلام کرد: قصد دارم که در چند مسابقه تدارکاتی خوب شرکت کنم تا محک جدی بخورم. البته باید ببینیم فدراسیون دو و میدانی چه تصمیمی می گیرد. به احتمال زیاد در یک یا 2 هفته آینده درباره برنامه های خودم با فدراسیون به اجماع خواهیم رسید.

خبرنگاران ورزشی پایه و آبی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 شهریور 1401 بروزرسانی: 27 شهریور 1401 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 16485

به "بادپایان در آستانه سال شلوغ و پرهیاهو، دورخیز تفتیان برای ثبت رکورد زیر 10 ثانیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بادپایان در آستانه سال شلوغ و پرهیاهو، دورخیز تفتیان برای ثبت رکورد زیر 10 ثانیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید