برگزاری جشنواره تئاتر استان همدان به هنرمندان واگذار شده است

به گزارش گیگابلاگ، خبرنگاران/همدان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: سی وسومین جشنواره تئاتر استان همدان با رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی و توجه جدی به واکسیناسیون و با مشارکت هنرمندان استان برگزار می گردد.

برگزاری جشنواره تئاتر استان همدان به هنرمندان واگذار شده است

به گزارش خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، احمدرضا احسانی در آیین افتتاحیه سی وسومین جشنواره تئاتر استان همدان با بیان اینکه جشنواره پس از دو سال دوباره به صورت حضوری برگزار می گردد، اظهار کرد: امیدواریم با بهبود شرایط کرونا، همدان بتواند میزبان خوبی برای برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در اسفندماه سال جاری باشد و اجراهای عمومی نیز با قوت دنبال گردد.

وی با بیان اینکه از توان و ظرفیت اهالی تئاتر در این جشنواره استفاده شده است، اظهار داشت: کوشش کردیم برای برگزاری این جشنواره از هنرمندان استان حمایت و پشتیبانی کافی را داشته باشیم.

احسانی یا بیان اینکه امیدواریم جشنواره سال جاری متفاوت از قبل باشد، اضافه کرد: بازبینی آثار ارسالی به دبیرخانه در طول 10 روز انجام شد و از 20 اثر ارسال شده به دبیرخانه، هفت اثر برای حضور در جشنواره برگزیده شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با تاکید بر اینکه هنرنمایی تمام هنرمندان و گروه های نمایشی ارزشمند است، گفت: دو گروه برگزیده جشنواره تئاتر استان همدان به جشنواره سراسری تئاتر فجر راه خواهند یافت.

وی با بیان اینکه هنرمندان حاضر در جشنواره واکسن تزریق نموده اند، یادآور شد: اجرای تمام شیوه نامه های بهداشتی در برگزاری این جشنواره به طور جدی برنامه ریزی شده است.

احسانی از افتتاح موزه چاپ استان همدان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آذرماه اطلاع داد و اضافه کرد: موزه سینما و مطبوعات نیز در حال راه اندازی است و ما حمایت لازم را برای ایجاد نمایشگاه تئاتر و یونیما انجام خواهیم داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تاکید نمود: راه اندازی، بازسازی و تجهیز سالن های نمایش در دستور کار ما قرار گرفته که بخشی از آن اجرا شده و این فرایند در استان ادامه دارد.

محمدجواد کبودراهنگی دبیر سی وسومین جشنواره تئاتر استان همدان نیز با بیان اینکه مسئولیت برگزاری این جشنواره از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به هنرمندان تئاتر واگذار شد، اظهار کرد: امیدواریم این اتفاق مقدمه ای برای برگزاری جشنواره های بزرگتر باشد.

سی وسومین جشنواره تئاتر استان همدان از 26 تا 28 آبان ماه در مجتمع فرهنگی، سینمایی شهید آوینی شهر همدان برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 دی 1400 بروزرسانی: 11 دی 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 12011

به "برگزاری جشنواره تئاتر استان همدان به هنرمندان واگذار شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جشنواره تئاتر استان همدان به هنرمندان واگذار شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید