بستری 11 بیمار تازه کرونایی در بیمارستان های ایلام

به گزارش گیگابلاگ، خبرنگاران/ایلام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: در حال حاضر 37 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های ایلام بستری هستند.

بستری 11 بیمار تازه کرونایی در بیمارستان های ایلام

دکتر محمد کریمیان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تعداد بستری های مشکوک به کرونا در بیمارستان های ایلام با احتساب پذیرش 11 بیمار نو طی شبانه روز گذشته، به 37 بیمار رسید.

وی با اشاره به افزایش آمار بستری های مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان در 24 ساعت اخیر در مقایسه با آمار روز گذشته، گفت: 37 بیمار کرونایی در حال دریافت خدمات درمانی هستند که نسبت به روز گذشته 6 نفر بیشتر شده است.

کریمیان، مجموع مبتلایان تا این لحظه را 67 هزار و 228 نفر گفت و گفت: از این تعداد 65 هزار و 887 نفر بهبودی کامل را به دست آورده است.

وی گفت: در 24 ساعت گذشته مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان نداشته ایم و مجموع فوت شدگان تا به امروز 1174 نفر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با بیان اینکه استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در بین شهفرایندان فرایند کاهشی دارد، شرح داد: از هم استانی های عزیز می خواهیم ضمن رعایت نکات بهداشتی، اقدام به دریافت دوز سوم واکسن بشود.

کریمیان رنگ شهرستان های هلیلان، بدره، آبدانان و دهلران را آبی گفت و گفت: سایر شهرستان های ایلام در شرایط زرد کرونایی قرار دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 اسفند 1400 بروزرسانی: 22 اسفند 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 13272

به "بستری 11 بیمار تازه کرونایی در بیمارستان های ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بستری 11 بیمار تازه کرونایی در بیمارستان های ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید