بسته 700 میلیارد دلاری ژاپن برای مقابله با کرونا تصویب شد

به گزارش گیگابلاگ، کابینه ژاپن یک بسته محرک مالی دیگر به ارزش بیش از 700 میلیارد دلار را تصویب کرد که شامل اقدام هایی برای مقابله با تاثیرات همه گیری جهانی ویروس کرونا بر اقتصاد می گردد.

بسته 700 میلیارد دلاری ژاپن برای مقابله با کرونا تصویب شد

تلویزیون ژاپن روز چهارشنبه اعلام نمود این بسته شامل تامین اعتبار برای حمایت از بیمارستان ها و خانه های سالمندان علاوه بر یاری مالی به کسب و کارها می گردد.

از آنجایی که ژاپن سعی دارد تا سال 2050 در جهت به صفر رساندن خالص رد پای کربن حرکت کند، این بسته سرمایه گذاری در فناوری های سبز را افزایش می دهد.

بودجه طرح هایی برای تمدید برنامه ترویج مسافرت داخلی نیز به وسیله این بسته تامین خواهد شد. دولت ژاپن طرح های تشویقی با عنوان سفر برو را با هدف نجات صنایع گردشگری و توریستی این کشور از مدت ها پیش فعال کرده است.

دولت همچنین به شرکت هایی که سعی دارند از اخراج کارمندانشان در شرایط کرونایی اجتناب نمایند، یاری خواهد نمود.

سوگا یوشیهیده نخست وزیر ژاپن که در جلسه ای با مقام های ارشد صحبت می کرد، گفت: انتظار داریم این بسته مالی مشاغل کارمندان را حفظ کرده، به ادامه تجارت یاری کرده، اقتصاد را احیا کند و نیز به وسیله فناوری های سبز و دیجیتالی، راه را برای رشد باز کند.

دولت ژاپن پیش از این 200 میلیارد دلار در قالب بسته اولیه ویروس کرونا تصویب کرده بود که از آن برای جبران خسارت مالی ناشی از همه گیری ویروس کرونا استفاده کرد. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 7282

به "بسته 700 میلیارد دلاری ژاپن برای مقابله با کرونا تصویب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته 700 میلیارد دلاری ژاپن برای مقابله با کرونا تصویب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید