تاثیر شبکه های اجتماعی بر امنیت ملی در کنگره آمریکا آنالیز می گردد

به گزارش گیگابلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، این کمیته به رهبری گری پیترز سناتور دموکرات بیان کرد جلسه استماع مذکور فرصتی برای درک گستره ای است که مدل تجاری شبکه های اجتماعی به وسیله الگوریتم ها، تبلیغات هدفمند، دیگر عملیات و فرایندها به ترویج محتوای مخرب و تهدیدها علیه امنیت داخلی کشور منجر می شوند.

تاثیر شبکه های اجتماعی بر امنیت ملی در کنگره آمریکا آنالیز می گردد

طی جلسه قرار است مقامات شرکت ها از جمله متا (شرکت مادر فیس بوک) شهادت دهند. کریس کاکس مدیر ارشد محصول متا، نیل موهان مدیر ارشد محصول یوتیوب، ونسا پاپاس مدیر ارشد عملیات تیک تاک و بلوبرید جی سالیوان مدیرعامل توئیتر در این جلسه استماع با کمیته سنا حاضر می شوند.

طی 5 سال گذشته، این سی و یکمین باری است که یک مدیر ارشد فیس بوک یا متا در مقابل کنگره شهادت می دهد.

پیترز سال گذشته میلادی شبکه های اجتماعی را تحت فشار قرار داد تا اطلاعات بیشتری در مورد سیاست های شرکت شان جهت نظارت و حذف محتوای افراطی و نظریه های توطئه مروج خشونت افشا نمایند. او شیوه ترویج محتوای افراط گرایانه در پلتفرم های اجتماعی را آنالیز کرد و در جلسه استماع 2021 میلادی گفت: در حملات مداوم نشانه هایی از آن وجود دارد که پلتفرم های اجتماعی نقشی مهم در قرار گرفتن افراد در معرض محتوای خشونت بار دارند و حتی محتوای خطرناک را برای کاربران بیشتری ترویج می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 شهریور 1401 بروزرسانی: 22 شهریور 1401 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 16394

به "تاثیر شبکه های اجتماعی بر امنیت ملی در کنگره آمریکا آنالیز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاثیر شبکه های اجتماعی بر امنیت ملی در کنگره آمریکا آنالیز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید