تارنمای هندی: اقدامات آمریکا علیه ایران نتیجه عکس خواهد داشت

به گزارش گیگابلاگ، تهران - خبرنگاران - به دنبال تصمیم اخیر آمریکا علیه ممانعت از فروش نفت ایران، تارنمای فرست پست هند در مطلبی نوشت، در آینده نه چندان دور اقدامات واشنگتن علیه منزوی کردن تهران نتیجه عکس خواهد داشت.

تارنمای هندی: اقدامات آمریکا علیه ایران نتیجه عکس خواهد داشت

تارنمای هندی امروز شنبه در ادامه مطلب خود می نویسد، رویکرد یک جانبه آمریکا علیه ایران بدون شک نتیجه ای جز عقب نشینی آمریکا نخواهد داشت، زیرا با این رویه مردم آمریکا در روزهای گرم تابستان سال جاری با افزایش قیمت سوخت روبرو خواهند شد.

به گفته این وب سایت خبری فرست پست، با افزایش قیمت سوخت در روزهای گرم تابستان، بحران سیاسی داخلی آمریکا را در بر خواهد گرفت و خاتمه مقامات واشنگتن مجبور به عقب نشینی در برابر اعمال شدیدترین تحریم ها علیه نفت ایران خواهند بود.

تارنمای هندی در ادامه تحلیل خود می افزاید، برای دولت آمریکا بسیار سخت است که بتواند در راضی کردن دیگر کشورها برای به صفر رساندن صادرات نفت ایران موفقیتی کسب کند.

دولت هند اخیراً با استفاده از مکانیسم پرداخت روپیه به مراودات تجاری خود با ایران ادامه می دهد و اتحادیه اروپا نیز با استفاده از ساز و کار جدید اینستکس در مبادلات تجاری خود با ایران دلار آمریکا را کنار گذاشته و این خود به معنای شکست رویکرد ضد ایرانی آمریکا است.

تارنمای هندی در سرانجام مقاله خویش یاد آور می گردد، با چنین رویکرد و دیپلماسی که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در کنترل کشورهای بین الملل اتخاذ نموده است بدون شک در آینده عقب نشینی آمریکا را از این سیاست ها به چشم خواهیم دید.

کاخ سفید روز دوشنبه گذشته در بیانیه ای خاطرنشان کرد، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا تصمیم گرفته است معافیت مشتریان نفت ایران را تمدید نکند.

این تصمیم آمریکا مورد انتقاد چین و هند قرار گرفته و به نظر می رسد بر تعداد کشورهای معترض به این رویکرد افزوده خواهد شد.

کاخ سفید در بیانیه خود تأکید نموده است که این تصمیم را با هدف به صفر رساندن صادرات نفت ایران و قطع دسترسی ایران به منبع اصلی درآمد خود اتخاذ نموده است.

آساق**9473**1104**

منبع: ایرنا
انتشار: 22 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 34

به "تارنمای هندی: اقدامات آمریکا علیه ایران نتیجه عکس خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارنمای هندی: اقدامات آمریکا علیه ایران نتیجه عکس خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید