تحرک داعش ناکام ماند، حملات تروریستها به مرکز نظامی روسها در ادلب

به گزارش گیگابلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، جنگنده های روسی شب گذشته سلسله حملاتی به مواضع داعش در صحرای سوریه انجام دادند.

تحرک داعش ناکام ماند، حملات تروریستها به مرکز نظامی روسها در ادلب

یک منبع نظامی به اسپوتنیک گفت: پس از رصد تحرکات شبانه تروریستهای داعش در جنوب غرب استان الرقه در شمال سوریه و در نزدیکی استانهای حماه و حمص، جنگنده های روسیه سلسله حملاتی به تروریستها انجام دادند.

این منبع تاکید کرد: این حملات اهداف متحرک داعش در عمق بادیه سوریه را هدف قرار داد.

همچنین این منبع از انهدام مواضعی که این تروریستهای داعش از آنجا حرکت کرده بودند، خبر داد و اظهار داشت: تروریستها میان چند منطقه در تحرک بودند و قصد حملاتی را داشتند که جنگنده های روسی در 12 نوبت آنها را بمباران کردند و تلفات سنگینی به تروریستها وارد کردند.

این منبع تاکید کرد: در جریان این عملیات 4 خودرو و 5 مقر داعشی منهدم شد و یورش داعش به سمت مواضع ارتش سوریه خنثی شد.

تداوم نبرد با داعش در صحرای سوریه

بر اساس این گزارش؛ عملیات ارتش سوریه در صحرای سوریه علیه داعش به منظور پاکسازی تکفیری ها ادامه دارد و شامل صحرای حمص، حماه و الرقه تا منطقه التنف که پایگاه غیرقانونی تروریستهای آمریکایی در آن واقع شده است، ادامه دارد.

112 حمله جنگنده های روس به مواضع داعش

این در حالی است که منابع وابسته به مخالفان سوری گزارش دادند که از صبح امروز جنگنده های روسیه 112 بار مواضع داعش را بمباران کرده اند که 19 تروریست داعشی دست کم در این حملات کشته شده اند.

منابع وابسته به مخالفان سوری اظهار داشتند: طی 48 ساعت گذشته بیش از دویست بار جنگنده های روسی مواضع داعش را هدف حمله قرار داده اند.

تا به امروز بر اثر این حملات بیش از 30 داعشی به هلاکت رسیده اند به تنهایی در صحرای شرقی حماه و صحرای دیرالزور 10 داعشی کشته شده اند.

هدف قرار دریافت مرکز نظامی روسیه در ادلب

از سوی دیگر شبکه المیادین به نقل از ارتش روسیه گزارش داد: مرکز نظامی روسیه در ادلب در شمال غرب سوریه هدف حملات تروریستهای جبهه النصره قرار گرفت است و روسها تصمیم به خروج افراد خود از مرکزی نظامی در سراقب در ادلب سوریه به دنبال حملات سنگین تروریستها به این منطقه دریافتد. مرکز نظامی روسیه با خمپاره و پهپاد هدف قرار گرفته است.

زخمی شدن یک نظامی ترک در ادلب

منابع وابسته به مخالفان سوری از زخمی شدن یک نظامی ترک بر اثر حملات با آر پی جی در المسطومه در ادلب خبر دادند.

این منابع به انفجار بمب در راستا حرکت نیروهای ترکیه در جاده مواصلاتی میان معره مصرین و شهرک کفریا در حومه ادلب هم اشاره کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 فروردین 1400 بروزرسانی: 6 فروردین 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 8354

به "تحرک داعش ناکام ماند، حملات تروریستها به مرکز نظامی روسها در ادلب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحرک داعش ناکام ماند، حملات تروریستها به مرکز نظامی روسها در ادلب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید