تریلر فصل پنجم سرقت پول را ببینید؛ بازی آخر پروفسور و دوستان

به گزارش گیگابلاگ، ساعاتی پیش نتفلیکس هم زمان با اعلام تاریخ انتشار، از اولین تریلر رسمی سریال محبوب سرقت پول (Money Heist) رونمایی کرد. برای تماشای این تریلر هیجان انگیز و جزئیات بیش تر با ما همراه باشید.

تریلر فصل پنجم سرقت پول را ببینید؛ بازی آخر پروفسور و دوستان

فصل چهارم این سریال اسپانیایی 15 فروردین 1399 منتشر شد و در شرایط قرنطینه ناشی از ویروس کرونا در بسیاری از کشورهای جهان، یکی از پربازدیدترین سریال های غیر انگلیسی زبان نتفلیکس بود. استقبال از سرقت پول به حدی بود که برای فصل پنجم هم تمدید شد.

فصل پنجم 10 قسمت است و در دو بخش منتشر می گردد؛ تاریخ انتشار بخش اول 3 سپتامبر 2021 (12 شهریور 1400) و بخش دوم 3 دسامبر 2021 (12 آذر 1400) است. طبق اعلام رسمی نتفلیکس کارِ پروفسور و دوستانش در این فصل به انتها می رسد و خبری از ماجراجویی های بعدی نیست.

نام اصلی این سریال خانه کاغذی (La casa de papel ) است که برای اولین بار در سال 2017 از کانال اسپانیایی آنتنا 3 پخش شد. ماجرا درباره گروه حرفه ای است که تصمیم می گیرند با نقشه ای دقیق و حساب شده از ضراب خانه سلطنتی سرقت نمایند. دو فصل اول ماجراهای این سرقت را پوشش می دهد و فصل 3،4 و 5 درباره سرقت همین گروه از بانک مرکزی اسپانیا است.

جالب است بدانید به دلیل استقبال کم از فصل اول ، شبکه اسپانیایی قصد داشت فصول بعدی را لغو کند که نتفلیکس حق پخش آن را خرید و نام فیلم را به سرقت پول (Money Heist) تغییر داد. از آن موقع تا به حال سرقت پول یکی از محبوب ترین سریال های جهان شد. البته بسیاری معتقدند ورود نتفلیکس به ماجرا اصالت و جذابیت دو فصل اول را کم و در عوض زرق و برق بیش تری به سریال افزود اما با همه نقدها نمی توان از نقش آن در پرمخاطب شدن سرقت پول در سراسر جهان چشم پوشی کرد.

در تریلر فصل پنجم سرقت پول شخصیت های محبوبی مثل پروفسور، توکیو، دنور، ریو، استکهلم، لیسبون، هلسینکی و … حضور دارند و از شواهد این طور به نظر می رسد که باید برای یک جنگ تمام عیار آماده شویم. خبرهای آینده و جزئیات بیش تر راجع به این سریال محبوب در خبرنگاران مگ به روزرسانی خواهد شد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 خرداد 1400 بروزرسانی: 30 خرداد 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 9437

به "تریلر فصل پنجم سرقت پول را ببینید؛ بازی آخر پروفسور و دوستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تریلر فصل پنجم سرقت پول را ببینید؛ بازی آخر پروفسور و دوستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید