ثبت نام کارگاه سواد مالی ویژه بچه ها و نوجوانان شروع شد

به گزارش گیگابلاگ، تهران (پانا) - کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان برای سومین دوره پیاپی، کارگاه سواد مالی را ویژه بچه ها و نوجوانان در فصل بهار برگزار می نماید.

ثبت نام کارگاه سواد مالی ویژه بچه ها و نوجوانان شروع شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کانون، کارگاه سواد مالی در سه سطح مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته برای بچه ها و نوجوانان برگزار خواهد شد.

این دوره مبتنی بر مطالعه علمی با حضور کارشناسان باتجربه و در قالب طرح مهارت های خوب زندگی کردن، برای بچه ها و نوجوانان در نظر گرفته شده است.

با توجه به اهمیت آشنایی بچه ها با مفاهیم مالی پایه ای از جمله هنر انتخاب و تصمیم گیری صحیح در زندگی شخصی، نحوه کنش و واکنش عوامل مالی و تأثیر آن بر فرایند کلی اقتصاد و جامعه و نقش آن در تمام عرصه ها و ابعاد زندگی فردی و اجتماعی، این دوره برگزار می گردد.

دوره آموزشی سواد مالی که برای گروه سنی بالای 7 سال نوخوان، بالای 9 سال نونهال و بالای 12 سال نونگاه تدارک دیده شده است از روز 21 فروردین 1400 به صورت برخط (آنلاین) برگزار می گردد.

علاقه مندان برای ثبت نام در این دوره ها از روز 11 تا 21 اسفند 1399 فرصت دارند به پایگاه مجازی کانون پرورش فکری به نشانی kpf.ir مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 اسفند 1399 بروزرسانی: 30 اسفند 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 8255

به "ثبت نام کارگاه سواد مالی ویژه بچه ها و نوجوانان شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام کارگاه سواد مالی ویژه بچه ها و نوجوانان شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید