خبرنگاران آلیسون: با دعا و تلاش زیاد توانستم زودتر از موعد به فوتبال برگردم

به گزارش گیگابلاگ، تهران- خبرنگاران- دروازه بان تیم فوتبال لیورپول، گفت: معتقدم که با ایمان و تلاش زیاد توانستم سریعتر سلامتی ام را بدست آورده و به درون دروازه تیمم برگردم.

خبرنگاران آلیسون: با دعا و تلاش زیاد توانستم زودتر از موعد به فوتبال برگردم

به گزارش خبرنگاران، آلیسون بکر دروازه بان برزیلی تیم فوتبال لیورپول که در تمرینات این تیم دچار مصدومیت شدیدی از ناحیه شانه شده بود، انتظار می رفت به مدت 6 هفته از میادین دور باشد.

یورگن کلوپ سرمربی قرمزهای آنفیلد به شدت نگران مصدومیت دروازه بان اول تیمش بود اما او به شکل غیر منتظره ای در دیدار با شفیلدیونایتد اعلام آمادگی کرد و با تصمیم کلوپ درون دروازه تیمش ایستاد.

آلیسون در این خصوص، گفت: من در حال حاضر در بالاترین سطح بدنی خود قرار دارم و این موضوع کمکم می کند تا زودتر آمادگی کامل خود را بدست بیاورم. زمانی که پزشک به من اعلام کرد که چهار تا شش هفته از میادین دور هستم، به او گفتم که من تا 3 هفته دیگر آماده بازی می شوم.

وی ادامه داد: من برای بدست آوردن سلامتی ام بسیار دعا می کنم. همچنین هر روز به مدت پنج یا شش ساعت در باشگاه حضور پیدا می کردم تا زودتر آماده بازی شوم. من معتقدم که با ایمان و تلاش زیاد توانستم سریعتر سلامتی ام را بدست آورم.

شنبه شب در ادامه دیدارهای هفته ششم لیگ فوتبال باشگاه های انگلیس، لیورپول مدافع عنوان قهرمانی در ورزشگاه آنفیلد پذیرای شفیلدیونایتد بود و در نهایت بازی باخته را با فزونی دو بر یک عوض کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 6477

به "خبرنگاران آلیسون: با دعا و تلاش زیاد توانستم زودتر از موعد به فوتبال برگردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آلیسون: با دعا و تلاش زیاد توانستم زودتر از موعد به فوتبال برگردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید