خبرنگاران استانداری تهران: بخگرددگی مالیاتی و بیمه ای برای اصناف در نظر گرفته گردد

به گزارش گیگابلاگ، تهران- خبرنگاران- معاون هماهنگی امور مالی استاندار تهران گفت: برای کاهش اثرات مالی ویروس کرونا، بخشودگی مالیاتی و حمایت از بیمه شدگان تامین اجتماعی را از مسئولان خواستاریم.

خبرنگاران استانداری تهران: بخگرددگی مالیاتی و بیمه ای برای اصناف در نظر گرفته گردد

به گزارش شامگاه یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ محمد امامی امین گفت: با توجه به شدّت و حدّت مشاغل آسیب دیده از بحران ویروس کرونا، 64 درصد نیروی کار در استان در بخش خدمات، 33 درصد در حوزه صنعت و مابقی در حوزه کشاورزی مشغول فعالیت هستند.

وی ادامه داد: ویروس کرونا تاثیر بیشتری در بخش های خدماتی داشته است.

امامی امین توضیح داد: کوشش شده تا از زاویه نگاه واحدهای تولیدی و صنعتی به مسائل نگاه کنیم چرا که واحدهای صنفی چرخه موثری در مقابله با تحریم ها هستند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: تا به امروز 58 هزار و 226 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 151 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 3603 نفر رسید.

کیانوش جهانپور درباره آخرین شرایط ابتلای قطعی به کرونا در کشور و فوت ناشی از آن بیان نمود: بر اساس گزارش قطعی دانشگاههای علوم پزشکی و نتیجه 189 هزار و 790 آزمایش از 95 آزمایشگاه تشخیصی از ظهر دیروز تا امروز (17 فروردین) تعداد 2483 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران قطعی شناسایی شده مبتلا به ویروس کرونا در کشور به 58 هزار و 226 مورد رسید.

جهانپور گفت: خوشبختانه تا به امروز 22 هزار و 11 نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا بهبود یافته و ترخیص شده اند. متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 151 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در کشور جان خود را از دست دادند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا وزارت بهداشت ادامه داد: 4057 نفر از بیماران در شرایط شدید این بیماری قرار دارند.

وی از مردم خواست با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir شرایط خود را درباره ابتلا به ویروس کرونا اظهار نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 3345

به "خبرنگاران استانداری تهران: بخگرددگی مالیاتی و بیمه ای برای اصناف در نظر گرفته گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استانداری تهران: بخگرددگی مالیاتی و بیمه ای برای اصناف در نظر گرفته گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید