خبرنگاران سرمربی فجر سپاسی شیراز: برابر تیم پارس جم جنوبی بوشهر فقط گل نزدیم

به گزارش گیگابلاگ، شیراز-خبرنگاران-سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز گفت: بازی خوبی مقابل تیم پارس جم جنوبی بوشهر در لیگ دسته اول انجام دادیم اما فقط گل نزدیم.

خبرنگاران سرمربی فجر سپاسی شیراز: برابر تیم پارس جم جنوبی بوشهر فقط گل نزدیم

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

علی اصغر کلانتری، عصر چهارشنبه پس از تساوی تیمش مقابل پارس جم جنوبی بوشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، افزود: بی دقتی مهاجمان و عملکرد خوب دروازه بان تیم پارس جم جنوبی موجب شد تا بیش از هفت فرصت گلزنی روی دروازه حریف ایجاد کنیم.

وی افزود: در این بازی همه کار کردیم و حاکم مطلق میدان بودیم و از چپ و راست و در عمق دفاع حریف همراه با کارهای ترکیبی، فرصت زیادی خلق کردیم اما توپ هایمان تبدیل به گل نشد تا این موضوع در تمرینات بیشتر مورد ارزیابی قرار گیرد و روی تمرکز بازیکنان کار گردد.

سر مربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز در خصوص پارس جم جنوبی بوشهر هم گفت: آنها تیم خوبی بودند اما در بعضی از لحظات بازی، هم وقت تلف کردند و هم خشن بودند.

داور 2 پنالتی برای ما نگرفت

کلانتری ادامه داد: فکر می کنم داور این بازی، 2 پنالتی را برای ما نگرفت اما باید ببینیم نظر کارشناسان داوری چیست.

وی گفت: بازیکنان ما کوشش خود را کردند اما اگر گل می زدند، بهتر بود.

این پیشکسوت فوتبال فارس بیان داشت: یک بار هم دروازه بان ما یک فرصت گلزنی را از حریف گرفت.

ملاقات تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و پارس جم جنوبی بوشهر، عصر چهارشنبه در استادیوم پارس شیرا ز با نتیجه مساوی بدون گل انتها یافت.

با انتها هفته پنجم، تیم استقلال اهواز با 13 امتیاز به تنهایی در صدر ایستاد، پارس جم جنوبی بوشهر با 11 امتیاز در تعقیب صدرنشین نهاده شد و تیم شاهین شهرداری بوشهر هم با 10 امتیاز سوم شد.

همچنین فجر شهید سپاسی شیراز با هشت امتیاز به رده هشتم رفت تا قدر بازی ها خانگی و فرصت های از دست رفت را بداند و تیم شهدای قشقایی شیراز هم در رده پانزدهم ایستاد.

در رقابت های فوتبال دسته یک باشگاه های ایران جام آزادگان 18 تیم شرکت دارند و پس از انجام 34 بازی، تیم های اول و دوم جدول راهی لیگ برتر دوره بیست و یکم خواهند شد و 2 تیم انتهای جدول به دسته دوم سقوط می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 7289

به "خبرنگاران سرمربی فجر سپاسی شیراز: برابر تیم پارس جم جنوبی بوشهر فقط گل نزدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی فجر سپاسی شیراز: برابر تیم پارس جم جنوبی بوشهر فقط گل نزدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید