خبرنگاران واریز یک میلیارد تومان سرانه ضدعفونی به حساب مدارس لرستان

به گزارش گیگابلاگ، خرم آباد - خبرنگاران - مدیرکل اموزش و پرورش لرستان گفت: یک میلیارد تومان سرانه جهت ضد عفونی مدارس لرستان به حساب انها واریز شد.

خبرنگاران واریز یک میلیارد تومان سرانه ضدعفونی به حساب مدارس لرستان

علیرضانخعی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران بیان نمود: موضوع تعطیلی مدارس از حوزه اختیارات تصمیم گیری استان خارج شده و ستاد ملی مبارزه با کرونا در این خصوص تصمیم گیری می نماید.

وی اضافه نمود: با این حال تمامی تدابیر به منظور صیانت از سلامت دانش آموزان اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه در این راستا یک میلیاردتومان سرانه به حساب-مدارس استان واریز شده است ادامه داد: فردا صبح مدیران مدارس و کادر مربوطه بایستی اقدامات لازم به منظور ضدعفونی و بهداشت مدارس و نصب پوسترهای اطلاع رسانی در تمامی کلاس ها را انجام دهند.

وی با اشاره به تشکیل 4 کارگروه ستادی در اداره کل و متناظر با آن در شهرستانها و مناطق لرستان گفت: در کارگروه جبران خلاهای آموزشی نسبت به استفاده از ظرفیت فضای مجازی و صداسیما، در کارگروه ساماندهی فعالیتهای کارکنان اداری نسبت به شناورسازی فعالیت ها و دور کاری کارکنان اداری، در کارگروه پیشگیری و بهداشت و سلامت دانش آموزان نسبت به تهیه مواد ضدعفونی و شوینده و تهیه پوسترها و نظارت بر بهداشت مدارس و همچنین در کارگروه اطلاع رسانی نیز نسبت به انتشار اطلاعیه های کارگروهها به فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا گرامی بحث و گفتگو شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 2543

به "خبرنگاران واریز یک میلیارد تومان سرانه ضدعفونی به حساب مدارس لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران واریز یک میلیارد تومان سرانه ضدعفونی به حساب مدارس لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید