خبرنگاران 2 واحد فرآوری و بسته بندی کشاورزی در درمیان به بهره برداری رسید

به گزارش گیگابلاگ، بیرجند - خبرنگاران - 2 واحد فرآوری و بسته بندی محصولات کشاورزی همزمان با هشتمین روز دهه فجر در شهرستان مرزی درمیان به بهره برداری رسید.

خبرنگاران 2 واحد فرآوری و بسته بندی کشاورزی در درمیان به بهره برداری رسید

مدیر حقوقی و امور قراردادهای صندوق کارآفرینی امید کشور روز یکشنبه در مراسم افتتاح این طرح ها گفت: تا به امروز 2 هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات از منابع صندوق توسعه ملی و منابع صندوق کارآفرینی امید به متقاضیان در کشور پرداخت و با پرداخت آنها از 48 هزار طرح حمایت شده است.

محمد کرمانی نژاد اضافه نمود: پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی و صندوق کارآفرینی امید تا به امروز در کشور برای 68 هزار نفر شغل ایجاد نموده است.

وی گفت: آماده ایم در هر جایی که ظرفیت اشتغالزایی وجود داشته باشد با ارائه تسهیلات از طرح های ارائه شده حمایت کنیم تا زمینه ساز رونق مالی در جامعه گردد.

وی گفت: از سال 97 تا به امروز در خراسان جنوبی 80 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی پرداخت نموده ایم و با تفاهم نامه هایی که با بنیاد علوی و بنیاد برکت بسته ایم، تسهیلات دیگری هم ارائه شد.

مدیر حقوقی و امور قراردادهای صندوق کارآفرینی امید کشور کوشش مسوولان صندوق کارآفرینی امید خراسان جنوبی درخصوص اجرای طرح روستای بدون بیکار و روستای تک محصول را قابل تقدیر دانست و گفت: هدف این مجموعه ایجاد کارآفرینی و اشتغال زایی در سطح کشور است.

فرماندار درمیان هم در این آیین گفت: یک کارگاه فرآوری و بسته بندی زرشک در روستای نوغاب شهرستان با تسهیلات دریافتی به مقدار یک میلیارد و 900 میلیون تومان و سهم آورده متقاضی به مقدار 300 میلیون تومان امروز به بهره برداری رسید.

حسینعلی بخشی اضافه نمود: با افتتاح این طرح برای 11 نفر در روستای نوغاب اشتغال ایجاد شد.

وی مطرح نمود: همچنین کارگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار با تسهیلات دریافتی 500 میلیون تومان و سهم آورده 200 میلیون تومانی متقاضی در شهرک صنعتی درمیان به بهره برداری رسید که برای پنج نفر شغل ایجاد شد.

فرماندار درمیان بیان نمود: احتیاج است با توجه به مرزی بودن این شهرستان تسهیلاتی با کارمزد صفر درصد پرداخت گردد همچنین دستورالعمل طرح های پشتیبان تغییر کند تا افراد کارمند هم بتوانند از آن استفاده نمایند.

وی اضافه نمود: شیوع ویروس کرونا باعث رکود در بازار شده که در این خصوص استمهال تسهیلات می تواند یاری زیادی به مردم کند.

شهر اسدیه مرکز شهرستان درمیان در 105 کیلومتری بیرجند واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 فروردین 1400 بروزرسانی: 6 فروردین 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 8342

به "خبرنگاران 2 واحد فرآوری و بسته بندی کشاورزی در درمیان به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 2 واحد فرآوری و بسته بندی کشاورزی در درمیان به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید