درخواست نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری برای استیضاح ترامپ

به گزارش گیگابلاگ، الیزابت وارن، سناتور ایالت ماساچوست خواستار استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا شد.

درخواست نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری برای استیضاح ترامپ

به گزارش ، الیزابت وارن، سناتور ایالت ماساچوست و نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 آمریکا خواهان استیضاح دونالد ترامپ شد.

بر این اساس، وارن در صفحه خود در توییتر نوشت: دونالد ترامپ در حال حاضر صراحتاً در محوطه کاخ سفید خواهان دخالت دولت های خارجی در انتخابات ماست. ترامپ اگر تصور می کند علنی مرتکب شدن یک جرم باعث خواهد شد تماس های پنهانی او از دید مردم غیرقانونی دیده نشود، سخت در اشتباه است. ترامپ باید استیضاح شود!

ترامپ به تازگی در کاخ سفید به صورت علنی اعلام نمود چین هم باید درباره فساد جو بایدن، معاون باراک اوباما و پسرش تحقیق کند!

به تازگی افشاگری ناشناس اعلام نمود ترامپ در چندین تماس تلفنی با ولادیمیر زلنسکی، همتای اوکراینی خود خواهان تسریع تحقیقات درباره فساد مالی پسر جو بایدن شده است. به دنبال این خبر، رئیس مجلس کنندگان آمریکا اعلام نمود این مجلس بررسی رسمی استیضاح ترامپ را به اتهام نقض قسم خود آغاز می کند.

محتوای گفت و گوی ترامپ و رئیس جمهور اوکراین که بوسیله افشاگر جامعه اطلاعاتی آمریکا فاش شد، رسوایی بزرگی برای ترامپ در آستانه انتخابات ریاست جمهوری 2020 به همراه داشته و او را در معرض استیضاح قرار داده است. او طی تماسی تلفنی در 25 ژوئیه از رئیس جمهور اوکراین خواسته بود تا تحقیقات درباره فساد مالی جو بایدن و پسرش را تسریع بخشد. افشای این موضوع باعث شد دموکرات های مجلس کنندگان آمریکا بار دیگر گزینه استیضاح را مطرح کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 334

به "درخواست نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری برای استیضاح ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری برای استیضاح ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید