دوری دو ماهه کارواخال از میادین، تاتنهام پیشنهاد پاری سن ژرمن برای دله آلی را رد کرد، بایرن به دنبال جذب وینگر جوان چلسی

به گزارش گیگابلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- اخبار مهم دنیای فوتبال را با هم مرور می کنیم.

دوری دو ماهه کارواخال از میادین، تاتنهام پیشنهاد پاری سن ژرمن برای دله آلی را رد کرد، بایرن به دنبال جذب وینگر جوان چلسی

به گزارش خبرنگاران، روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی اینتر بهترین بازیکن لیگ اروپا در فصل قبل نام گرفت. به نقل از وبسایت یوفا، قبل از قرعه کشی مرحله گروهی لیگ اروپا در فصل 2020/21 اعلام شد روملو لوکاکو، مهاجم اینتر که با این تیم ایتالیایی نائب قهرمانی را تجربه کرد، بالاتر از اور بانگا و برونو فرناندز به عنوان بهترین بازیکن این رقابت ها در فصل قبل انتخاب شده است. همانطور که در تصویر زیر می بینید لوکاکو جایزه اش را نیز دریافت کرد.

- دنی کارواخال از ناحیه رباط جانبی زانوی خود دچار مصدومیت شده و این خبر بدی برای رئال مادرید است. دفاع راست تیم ملی اسپانیا و باشگاه رئال مادرید تحت آزمایش پزشکی نهاده شد و این مصدومیت مشخص شد تا به این ترتیب حداقل دو ماه از میادین دور باشد. به نقل از مارکـا، در بیانیه رسمی باشگاه رئال مادرید آمده است: به دنبال آزمایش هایی که توسط کادر پزشکی باشگاه روی دنی کارواخال انجام شد، مشخص شد که این بازیکن از ناحیه رباط جانبی زانوی پای راست دچار مصدومیت شده و فرایند بهبودی وی توسط باشگاه ارزیابی خواهد شد.

به این ترتیب آلوارو اودریوزولا فرصت قرار دریافت در ترکیب اصلی رئال مادرید را بیشتر پیدا خواهد نمود. کارواخال علاوه بر از دست دادن الکلاسیکو، ملاقات مقابل لوانته، کادیز، هوئسکا، والنسیا، ویارئال و چهار بازی نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد. با مصدومیت دنی کارواخال، سرجی روبرتو جایگزین این بازیکن در تیم ملی اسپانیا شد.

- ماریو گوتسه، هافبک هجومی و 28 ساله آلمانی که در تابستان 2020 پس از اتمام قراردادش با دورتموند از این تیم جدا شد ممکن است راهی هرتابرلین گردد. به نقل از بیلد، هرتابرلین به طور جدی در اندیشه جذب آزاد ماریو گوتسه است. سرمربی این باشگاه آلمانی با این بازیکن 28 ساله که پس از اتمام قراردادش با دورتموند اکنون بازیکن آزاد محسوب می گردد تماس داشته است. مدیران هرتا نیز در حال آنالیز این موضوع هستند که آیا معامله امکان پذیر است یا نه. در ادامه گزارش نیز آمده گوتسه احتمالا حاضر باشد دستمزد خود را کاهش دهد.

- یوونتوس به هیچ عنوان قصد فروش مریح دمیرال، مدافع 22 ساله ترک خود را ندارد. به نقل از رومئو آگرستی، تاتنهام که در جذب میلان اشکرینیار ناکام ماند، در مورد جذب مریح دمیرال از یوونتوس پرس و جوهایی انجام داد اما یووه به تاتنهام بیان کرد که دمیرال به هیچ عنوان فروشی نیست و می خواهد این مدافع بااستعداد خود را حفظ کند. دمیرال نیز می خواهد در یوونتوس بماند. انتظار می رود طی ساعات آینده انتقال قرضی دنیله روگانی، مدافع ایتالیایی یوونتوس به رن فرانسه قطعی گردد. به این ترتیب بازیکنانی چون جورجو کیه لینی، لئوناردو بونوچی، ماتیاس ده لیخت، مریح دمیرال و دنیلو خط دفاعی یوونتوس را تشکیل خواهند داد.

- پیوتر زیلینسکی هافبک 26 ساله لهستانی ناپولی به ویروس کرونا مبتلا شده است. با اعلام وب سایت ناپولی، نتایج دومین تست کرونای اعضای باشگاه ناپولی پس از بازی برابر جنوا حاضر شده که نتیجه تست کرونای پیوتر زیلینسکی و جاندومنیکو کوستی، یکی از اعضای کادرفنی تیم رزرو ناپولی مثبت شده است. پس از بازی ناپولی و جنوا در هفته دوم سری آ اعلام شد 14 عضو باشگاه جنوا به ویروس کرونا مبتلا شده اند و به همین دلیل نگرانی هایی در مورد آلوده شدن بازیکنان ناپولی به ویروس و تحت تاثیر قرار دریافت رقابت های سری آ ایجاد شد. یکشنبه شب تیم های ناپولی و یوونتوس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

- اسون اولرایش دروازه بان 32 ساله آلمانی پس از پنج فصل حضور در بایرن مونیخ، این تیم را ترک می نماید. به نقل از بیلد، اسون اولرایش در آستانه انتقال به تیم دسته دومی هامبورگ نهاده شده است. با وجود بضاعت اقتصادی کم هامبورگ، بایرن مونیخ تصمیم گرفته برای انتقال اولرایش با این تیم راه بیاید. این انتقال با رقمی کم تر از 2 میلیون یورو انجام خواهد شد و علاوه بر دریافت رقم انتقال اندک از هامبورگ، بایرن مونیخ تا سال 2021 درصد مهمی از دستمزد سالانه 3 میلیون یورویی اولرایش را پرداخت خواهد نمود. با قطعی شدن انتقال اسون اولرایش به هامبورگ، الکساندر نوبل دیگر دروازه بان بایرن مونیخ در این تیم ماندنی می گردد و به عنوان ذخیره مانوئل نویر در این باشگاه فعالیت خواهد نمود. طی روزهای اخیر اخباری در مورد جدایی قرضی نوبل از بایرن مونیخ و ماندنی شدن اولرایش مطرح شده بود اما حالا شرایط کاملا عوض شده است.

- میشائیل تسورک مدیر ورزشی دورتموند حدود دو ماه پیش گفته بود که جیدون سانچو، ستاره این تیم به منچستریونایتد نخواهد رفت و بار دیگر روی حرف خود تاکید نمود. به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت گل، میشائیل تسورک در مورد ماجرای انتقال سانچو به منچستریونایتد گفت:

البته که در گذشته با منچستریونایتد در مورد مسئله فروش سانچو در تماس بودیم اما هر آن چیزی که باید در این خصوص گفته گردد را قبلا گفته ایم و حرف ما طی سه روز آینده تغییر نخواهد نمود.

فابریتزیو رومانو معتقد است دورتموند با رقمی کم تر از 120 میلیون یورو به فروش سانچو به منچستریونایتد رضایت نخواهد داد.

- لوکاس توریرا هافبک 24 ساله اروگوئه ای آرسنال را احتمالا در پیراهن اتلتیکو مادرید و در تیم دیگو سیمئونه خواهیم دید. به نقل از فابریتزیو رومانو، اتلتیکو مادرید و آرسنال برای انتقال لوکاس توریرا به توافق رسیده اند. توریرا در انتقالی قرضی تا ژوئن 2021 همراه با بند خرید اختیاری از آرسنال به اتلتیکو مادرید می پیوندد. توافق شخصی اتلتیکو مادرید و بازیکن حاصل شده و وی به زودی در تست پزشکی روخی بلانکوس حضور می یابد. وقتی اتلتیکو مادرید یک بازیکن بفروشد، آن گاه می تواند انتقال توریرا را رسمی نماید. هکتور هررا و توماس لمار بازیکنانی هستند که طی روزهای آینده می توانند از اتلتیکو مادرید جدا شوند.

توماس پارتی هرگز قرار نبوده که بخشی از انتقال توریرا به اتلتیکو مادرید باشد. مدیران آرسنال و البته میکل آرتتا علاقه زیادی به توماس پارتی دارند اما اتلتیکو مادرید برای فروش پارتی روی موضع دریافت رقم فسخ قرارداد پافشاری می نماید و حاضر به مذاکره نیست. اتلتیکو مادرید از حفظ توماس پارتی در ترکیب خود مطمئن است.

- پاری سن ژرمن دومین پیشنهاد قرضی اش را برای جذب دله آلی ارائه کرد اما این پیشنهاد نیز توسط تاتنهام رد شد. به نقل از تلگراف، پیشنهاد دوم پاری سن ژرمن برای دله آلی که انتقالی قرضی یک ساله به ارزش 4 میلیون پوند بود نیز توسط تاتنهام رد شده است. روز گذشته گاردین خبر داده بود پیشنهاد اول پی اس جی 1.5 میلیون پوند بوده است. هنوز مشخص نشده که پیشنهاد سوم باشگاه فرانسوی قرار است از راه برسد یا نه اما دنیل لوی، رئیس تاتنهام می خواهد آلی در تیم بماند و برای جایگاهش بجنگد.

- کالوم هادسون اودوی، وینگر 19 ساله و انگلیسی باشگاه چلسی می تواند در روزهای پایانی جابجایی تابستانی از این تیم جدا گردد و به صورت قرضی به بایرن مونیخ بپیوندد. به نقل از اسکای آلمان، مذاکرات بایرن مونیخ و چلسی بر سر انتقال قرضی کالوم هادوسون اودوی پیشرفت زیادی داشته است و بایرن مونیخ با چلسی بر سر جذب قرضی اودوی تا ژوئن 2021 به همراه بند خرید اجباری به توافق رسیده است. همچنین کریستین فالک از بیلد نیز تائید می نماید که مذاکرات این دو باشگاه با یکدیگر بر سر انتقال قرضی اودوی به مرحله مشخص کننده ای رسیده است و به زودی این انتقال می تواند نهایی گردد. کالوم هادسون اودوی تا سال 2024 با چلسی قرارداد دارد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 6023

به "دوری دو ماهه کارواخال از میادین، تاتنهام پیشنهاد پاری سن ژرمن برای دله آلی را رد کرد، بایرن به دنبال جذب وینگر جوان چلسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوری دو ماهه کارواخال از میادین، تاتنهام پیشنهاد پاری سن ژرمن برای دله آلی را رد کرد، بایرن به دنبال جذب وینگر جوان چلسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید