زلزله مدیریتی در استقلال با تصمیم عجیب مظلومی و فتح الله زاده؛ استعفای دسته جمعی هیات مدیره!

به گزارش گیگابلاگ، احتمالاً در صورت کناره گیری علی فتح الله زاده، این قضیه صرفاً محدود به مدیرعامل استقلال نخواهد شد.

زلزله مدیریتی در استقلال با تصمیم عجیب مظلومی و فتح الله زاده؛ استعفای دسته جمعی هیات مدیره!

به گزارش خبرنگاران شرایط برای مدیران کنونی استقلال روز دوشنبه 2 شرایط کاملاً متفاوت داشت. آنها که بعد از ظهر چهاردهمین روز فروردین را با برگزاری یک نشست در وزارت ورزش و بستن ماجرای کناره گیری علی فتح الله زاده به انتها رسانده بودند، هرگز فکر نمی کردند دوشنبه شب وارد پروژه ای می شوند که تبعات بسیار سنگینی برای شان همراه خواهد داشت اما گاهی اوقات شرایط آنطور که از قبل پیش بینی می شود، جلو نمی رود و دقیقاً همین اتفاق برای مدیران ارشد استقلال به وقوع پیوست تا دچار یک چالش بزرگ شوند و حالا دیگر قضیه صرفاً به قهر مدیرعامل برنمی شود و از میان مدیران کنونی باشگاه کسی نمی تواند دست بالا را در اختیار داشته باشد چون فضا کاملاً چالشی شده و سازمان خصوصی سازی موضعی تهاجمی اتخاذ نموده است.

اشتباه در حضور

اگرچه کمتر کسی این مسأله را به وضوح و رودررو به مدیرعامل و مدیران ارشد استقلال می گوید ولی بحثی که در غیاب آنها میان تعدادی از مسئولان باشگاه از دیروز مطرح شده این است که ای کاش فتح الله زاده و مظلومی دوشنبه شب در برنامه فوتبال برتر حاضر نمی شدند و این اتفاقات را برای خود رقم نمی زدند. آنها مدعی اند سیاست حضور همزمان در تلویزیون و حمله کردن به رئیس سازمان خصوصی سازی کاملاً اشتباه بود و استقلال را وارد یک بحران تازه کرد چون کاملاً تعیین شده است که این تیم به احتمال بسیار زیاد در لیگ قهرمانان حضور نخواهد داشت و حالا علاوه بر آن، با چالش های بزرگ مدیریتی هم روبرو شده است و کادر مدیریتی باشگاه بیشتر از قبل مورد انتقاد طرفداران قرار می گیرند.

انتها کار مدیرعامل؟

نقدها بسیار تند و صریحی که قربان زاده در فوتبال برتر از علی فتح الله زاده مطرح نمود موقعیت این مدیر را بیش از پیش مورد مخاطره قرار داده است. فتح الله زاده که پس از بازی با ذوب آهن و در واقع بعد از اینکه تعیین شد استقلال دیگر شانس بسیار کمی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا دارد، کناره گیری کرد اما هیأت مدیره او را برگرداند تا همچنان بالای سر کار حضور داشته باشد ولی اتفاقاتی که دوشنبه شب به وقوع پیوست شرایط را برای فتح الله زاده به مراتب دشوارتر از قبل نموده است. با توجه به صراحت بیان رئیس سازمان خصوصی سازی، بعید به نظر می رسد عمر مدیریتی علی فتح الله زاده حداقل در این مقطع طولانی باشد و او بزودی از استقلال خواهد رفت.

کناره گیری دسته جمعی

نکته دیگری که در حوالی ظهر دیروز شنیدیم حکایت از آن داشت که احتمالاً در صورت کناره گیری علی فتح الله زاده، این قضیه صرفاً محدود به مدیرعامل نخواهد شد و افراد دیگری را هم در پی خواهد داشت. بحث های مطرح شده حاکی از آن است که محتمل است روزهای آینده یا حداکثر پس از انتها لیگ برتر تمام مدیران ارشد باشگاه استقلال یا حداقل بخش اعظمی از آنها در یک تصمیم هماهنگ کناره گیری نمایند و از چرخه مدیریت این باشگاه خارج شوند چون معتقدند در این شرایط دیگر بهتر است افراد تازه سر کار بیایند و اتفاقات را به گونه ای تازه رقم بزنند. تصمیمی که اگر اجرایی شود با توجه به ماجراهای اتفاق افتاده در برنامه فوتبال برتر نمی تواند چندان هم عجیب باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 فروردین 1402 بروزرسانی: 16 فروردین 1402 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 19678

به "زلزله مدیریتی در استقلال با تصمیم عجیب مظلومی و فتح الله زاده؛ استعفای دسته جمعی هیات مدیره!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زلزله مدیریتی در استقلال با تصمیم عجیب مظلومی و فتح الله زاده؛ استعفای دسته جمعی هیات مدیره!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید