سازمان سنجش ایمیل یا پیامک قبولی نمی زند

به گزارش گیگابلاگ، تهران (پانا) - سازمان سنجش اظهار داشت بعضی از افراد سودجو با ارائه گواهی های جعلی قبولی در دانشگاه ها درصدد کلاهبرداری هستند.

سازمان سنجش ایمیل یا پیامک قبولی نمی زند

سازمان سنجش در اطلاعیه ای اعلام نمود: به اطلاع تمام داوطلبان آزمون های سراسری می رساند، پیرو اخبار و اطلاعات دریافتی، بعضی از افراد سودجو با ارائه گواهی های جعلی قبولی در دانشگاه های دولتی و غیر دولتی، به وسیله شبکه های اجتماعی و یا ایمیل های جعلی، درصدد کلاهبرداری از تعدادی از هموطنان و متقاضیان ورود به دانشگاه بوده اند.

برای اطلاع متقاضیان آزمون ها، اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور، منحصرا به وسیله پایگاه اطلاع رسانی این سازمان اعلام می گردد.

سازمان سنجش آموزش کشور، اسامی پذیرفته شدگان نهایی تمام آزمون ها را به صورت رسمی و مستقیم در پورتال دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بارگذاری نموده و امکان هیچ گونه ثبت نام دیگر، غیر از سیستم اعلام رسمی این سازمان وجود ندارد.

این سازمان هیچگاه به وسیله ایمیل و یا پیامک، گواهی قبولی و یا گواهی به منظور ثبت نام در دانشگاه برای داوطلبان و متقاضیان را صادر نمی کند.

داوطلبان در هنگام مواجهه با این افراد کلاهبردار، مراتب را به وسیله آدرس الکترونیکی: [email protected] ، به مرکز حراست و حفاظت آزمون های این سازمان اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 بهمن 1400 بروزرسانی: 1 بهمن 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 12391

به "سازمان سنجش ایمیل یا پیامک قبولی نمی زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان سنجش ایمیل یا پیامک قبولی نمی زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید