سامسونگ هم راه اپل را رفت؛ شارژر از جعبه های مالی سامسونگ حذف شد!

به گزارش گیگابلاگ، گجت نیوز نوشت: طبق شایعات اخیر، گوشی تاشو گلکسی Z فلیپ 5 سامسونگ با دو نمایشگر کوچک و بزرگ خارجی عرضه خواهد شد که گزینه های کاربری جدیدی را ارائه می دهند.

سامسونگ هم راه اپل را رفت؛ شارژر از جعبه های مالی سامسونگ حذف شد!

در سال های اخیر، حذف شارژر از جعبه گوشی های هوشمند بین برندهای مختلف، همه گیر شد؛ کاری که آیفون آغاز نموده بود. واکنش اغلب تولیدنمایندگان اندرویدی به این تصمیم اپل، در ابتدا تمسخر بود؛ ولی آن ها نیز یک به یک، از آن دنباله روی کردند. حالا در جعبه بسیاری از گوشی های رده بالای اندرویدی، اثری از شارژر نیست؛ اما رویه حذف شارژر به یک گوشی مالی سامسونگ هم رسیده است.

به ادعای یک افشاگر (Ahmed Qwaider)، مدل 4G سامسونگ گلکسی A14 بدون شارژر عرضه می گردد و درون جعبه آن، فقط یک کابل USB-C به USB-C برای انتقال اطلاعات وجود دارد. به یاد داشته باشید که درباره مقرون به صرفه ترین گوشی سامسونگ صحبت می کنیم؛ نه یک مدل رده بالا!

اما علت حذف شارژ چیست؟ بسیاری از کمپانی ها، کاستن از حجم زباله های الکترونیک و حفاظت از محیط زیست را بهانه می نمایند؛ اما این در حالی است که آن ها همچنان به فروش شارژر مجزا ادامه می دهند.

از طرفی با حذف شارژر، جعبه گوشی ها کوچک تر و فضای بیشتری برای ارسال محصولات ایجاد می گردد که کاهش هزینه حمل را در پی دارد. پس به نظر می رسد سامسونگ و سایر شرکت ها برای حذف شارژر، انگیزه های مالی داشته باشند؛ نه محیط زیستی!

مشخصات سامسونگ گلکسی ای 14

شاید این گوشی شارژر نداشته باشد؛ اما به عنوان یک مدل مقرون به صرفه قیمت، دارای مشخصات قابل توجهی است.

از صفحه نمایش 6.6 اینچی PLS LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس آغاز می کنیم که برای میزبانی از دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی، یک ناچ دارد. در پنل پشتی هم سه دوربین با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی را می یابیم.

باتری 5000 میلی آمپر ساعتی گوشی، با توان 15 وات شارژ و قدرت پردازش دستگاه، از تراشه اگزینوس 850 تامین می گردد. بسته به ظرفیت حافظه داخلی و رم، گلکسی ای 14 در دو نسخه 4/64 و 6/128 گیگابایتی به فروش خواهد رسید.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 1 فروردین 1402 بروزرسانی: 1 فروردین 1402 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 19501

به "سامسونگ هم راه اپل را رفت؛ شارژر از جعبه های مالی سامسونگ حذف شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ هم راه اپل را رفت؛ شارژر از جعبه های مالی سامسونگ حذف شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید