شفیعی:فیلم های‬ آخرالزمان به اکران درآمده، سال 98 به ما بدهکاراست

به گزارش گیگابلاگ، به گزارش خبرنگاران، والیبال ایران در سال 98 فراز و فرود بسیاری را تجربه کرد و در نهایت با کسب سهمیه المپیک توکیو پایان خوشی را رقم زد. علی شفیعی، یکی از سرعتی زن های تیم ملی بود که تأثیر زیادی در راه کسب سهمیه داشت. شفیعی که سال 97 به همراه تیم والیبال سایپا در رقابت های لیگ برتر حضور داشت در سال 98 به تیم شهرداری ارومیه پیوست که بیشتر ستارگان در این تیم حضور داشتند. شفیعی اواخر سال به جرگه متأهلین پیوست.

شفیعی:فیلم های‬ آخرالزمان به اکران درآمده، سال 98 به ما بدهکاراست

گفتگوی عیدانه خبرنگاران با علی شفیعی به شرح زیر است:

* ازدواجم شیرین ترین اتفاق بود

سال 98 با اتفاقات عجیب و غریبی به سرانجام رسید که نتوانستم همه آنها را هضم کنم. در ورزش اتفاقات تلخ کم رخ می دهد اما بهترین و شیرین ترین اتفاق صعود به المپیک توکیو بود. اتفاقات بد به قدری در جامعه و کشور رخ داد که همه سال سختی را گذراندیم و برای من شیرین ترین اتفاق در سال 98 ازدواجم بود.

* چیزی مهم تر از سلامتی نیست

ویروس کرونا بحران دنیای است و تعطیلی رقابت های لیگ برتر بخش کوچکی از مسائل به وجود آمده تحت تأثیر این ویروس بود. امیدوارم هرچه زودتر بحران کووید- 19 را حل کنیم چرا که چیزی مهم تر از سلامتی مردم نیست.

* عکس با لوگوی المپیک حس بی نظیری داشت

کسب سهمیه المپیک حس و حال بی نظیری داشت. در بازی با کره جنوبی که با نتیجه 3 بر 2 پیروز شدیم استرس شدیدی داشتم که تا به حال در ورزش و والیبال تجربه نکرده بودم. سایر بازیکنان باتجربه تیم ملی بیان می کردند که در انتخابی المپیک دوره گذشته نیز چنین فشاری را از نظر روحی متحمل شده بودند. پس از شکست کره جنوبی، در بازی بعد دلگرم بودیم و می دانستیم چگونه بازی را آغاز کنیم تا کسب سهمیه را به دست آوریم. پس از کسب سهمیه المپیک و عکس یادگاری با تمثال المپیک حس بی نظیری را تجربه کردم.

* عبور سلامت از سال 98 دستاورد بزرگی بود

سال 98 از نظر ورزشی سال طولانی بود و شاید اگر بحران کرونا پیش نمی آمد، الان درگیر مسابقات لیگ برتر بودیم. تقریباً از فروردین 98 مشغول بازی های ملی، باشگاهی و مجدداً ملی بودیم. سال بسیار طولانی پشت سر گذاشتیم. علاقه داشتم در این سال بتوانم همیشه در اوج آمادگی باشم که البته نشد اما خوشحالم که دوران آمادگی ام بیشتر بود و توانستم این سال را به سلامت پشت سر بگذارم. همین که سال 98 را با سلامت گذراندم، دستاورد بزرگی است. ویروس کرونا دامنگیر دنیا شده است، نمی دانم تا کجا قرار است با این ویروس پیش برویم. امیدوارم هر چه می شود، تلفات کمتری داشته باشیم و این قضیه به اتمام برسد.

* فیلم های‬ آخر الزمان در زندگی واقعی در حال اکران است

زمانی که به اخبار منتشر شده از رسانه ها، زندگی مردم و اتفاقاتی که رخ می دهد، نگاه می کنیم، انگار یک فیلم ترسناک را تماشا می کنیم. اتفاقاتی که در فیلم های آخرالزمان، شاهد بودیم این روزها در زندگی واقعی ما به نمایش در می آید. هنوز باور نمی کنم چنین اتفاقاتی رخ می دهد. به همراه خانواده ام نکات بهداشتی را بسیار رعایت می کنیم، ارتباطات را به حداقل رسانده ایم. امیدوارم مردم نیز با رعایت نکات بهداشتی به خروج هر چه سریع تر از این بحران کمک کنند.

* بودن کنار خانواده برایم لذت بخش است

اوقات فراغت خود را بیشتر در کنار خانواده می گذرانم و این کار برایم لذت بخش است. در سال های اخیر به دلیل حضور در اردوهای ملی خیلی کم می توانستم چنین شرایطی را تجربه کنم اما حالا تمام روز را در کنار خانواده ام هستم، با یکدیگر به تماشای سریال می نشینیم و بازی می کنیم. سعی می کنیم این روزها را به گونه ای پشت سر بگذاریم تا در آینده با شرایط بهتری روبرو شویم.

* تعطیلات نوروز قرنطینه خانگی هستیم

برای تعطیلات نوروز هیچ برنامه خاصی ندارم. قرنطینه خانگی هستیم، سعی می کنیم با خانواده و افراد نزدیک دور هم جمع شویم و لحظات شادی را رقم بزنیم تا این روزهای سخت را با یکدیگر کنار بگذاریم. از زمانی که شیوع ویروس کرونا در ایران اعلام شد و تمام خبرگزاری ها اطلاع رسانی کردند، در خانه ماندیم و نکات بهداشتی را رعایت کردیم. باید این موضوع را بسیار جدی بگیریم و امیدوار باشیم به سرانجام خوبی برسد تا با تلفات مالی و جانی کمتر این بحران را پشت سر بگذاریم.

* سکوی المپیک آرزوی بزرگی است اما…

علاقه ای ندارم برای آینده هدف بزرگ متصور شوم چرا که باعث ایجاد فشار برایم می شود. همیشه در طول دوران والیبال و زندگی ام سعی کردم تمام تلاشم را به صورت صددرصد انجام دهم و به جلو گام بردارم. مطمئنم هر کسی این کار را انجام دهد و به خدا توکل کند، بهترین اتفاق ها برایش رقم خواهد خورد. آرزوی والیبالی ام این است که المپیک توکیو برگزار شود و من نیز در خدمت تیم ملی باشم و بتوانیم روی سکوی المپیک قرار بگیریم. آرزوی بزرگی است اما دوستش دارم.

* سال 98 به ما بدهکار است

سال 98 خیلی به ما بدهکار است. آرزو می کنم برای همه مردم سال جدید، سالی سرشار از سلامتی باشد و فشارهایی که این روزها با آن دست به گریبان هستیم، به اتمام برسد و مردم در کنار عزیزانشان از زندگی لذت ببرند. قرار نیست زندگی جاودانه ای داشته باشیم، امیدواریم مردم بتوانند از لحظه لحظه زندگی در آینده لذت ببرند.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 3236

به "شفیعی:فیلم های‬ آخرالزمان به اکران درآمده، سال 98 به ما بدهکاراست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شفیعی:فیلم های‬ آخرالزمان به اکران درآمده، سال 98 به ما بدهکاراست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید