ضرورت فراوری محتوا با موضوع ازدواج در فضای مجازی

به گزارش گیگابلاگ، خبرنگاران/یزد معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به ضرورت فراوری محتوا با موضوع ازدواج در فضای مجازی، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت فاصله گذاری اجتماعی برنامه های هفته ازدواج با موضوع فضای مجازی برنامه ریزی و اجرا گردد.

ضرورت فراوری محتوا با موضوع ازدواج در فضای مجازی

احمد طالبی در نشست هماهنگی برنامه های هفته ازدواج که با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی و نهادهای مرتبط با ازدواج جوانان برگزار گردید ، ضمن تبریک دهه کرامت گفت: در سال های گذشته برنامه های هفته ازدواج به صورت شکلی و نمایشی برای جوانان در قالب برگزاری جشنواره و نمایشگاه های ازدواج، تجلیل از فعالان حوزه ازدواج، معرفی دستاوردهای دستگاه های فعال در حوزه جوانان به مخاطبان معرفی می شد اما سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم توجه به رعایت مسائل بهداشتی نگاهی متفاوت و فراتر از سال های گذشته می باشیم.

وی هفته ازدواج را بهترین فرصت برای بیان مسائل جوانان مطرح نمود و اضافه نمود: بیان کردن مسائل جوانان فقط بر عهده اداره کل ورزش و جوانان نیست بلکه مسئولین استان و رسانه ها باید کوشش نمایند تا با فرهنگ سازی این امر الهی در بین جوانان بحث ازدواج آسان را مورد آنالیز قرار دهند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با تاکید برتدوین برنامه های کاربردی و متنوع در هفته ازدواج توسط دستگاه های استان یزد، اعلام نمود: با توجه به شرایط موجود، تاکید ویژه ای نسبت به ارایه محتوا و برگزاری برنامه ها در فضای مجازی وجود دارد و بر همین اساس برگزاری وبینارهای آموزشی و مصاحبه محور از جمله فعالیت هایی است که در دستور کار قرار گیرد.

طالبی ادامه داد: البته برنامه های مختلف دیگر خارج از فضای مجازی توسط دستگاه ها برنامه می گردد، از جمله نمایش های خیابانی و جشنواره های مختلف که تاکیدمان بر اجرای دقیق فاصله گذاری اجتماعی در برگزاری این رویدادها است.

محمدحسین رحیمی نسب دبیر مجمع خانواده نیز در این نشست به اجرای طرح سامان خانواده اشاره نمود و گفت: طرح شش محوری سامان خانواده با هدف هم سازی، روان سازی و شبکه سازی فعالیت ها در حوزه خانواده تهیه شده و در آن فعالیت ها به شش بخش ترویج، تسهیل، تکلیف، تعالی، تشکیل و تحکیم دسته بندی شده اند.

وی اضافه نمود: باید کوشش گردد تا با همکاری و همراهی همه مسئولین و دستگاه های اجرایی از موازی کاری در حوزه ازدواج جلوگیری گردد و مسائل و مسائل جوانان در امور ازدواج را مرتفع کرد.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، اجرای طرح سواد زندگی با جهت خوب ریستن توسط آموزش و پرورش ، رونمایی از سامانه خیرین ازدواج و راه اندازی پویش ازدواج جوانان با همیاری خیرین توسط مجمع خیرین ازدواج استان، فضاسازی شهری، رادیو پارک، مسابقات مجازی، تهیه کلیپ و پوسترهای آموزشی توسط سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری یزد ، ارائه مشاوره ازدواج به صورت نیم بها توسط بهزیستی و جشنواره فروش با ارایه تخفیف و فروش اقساطی اقلام جهیزیه توسط شبکه فعالین ازدواج از مصوبات این نشست بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 4663

به "ضرورت فراوری محتوا با موضوع ازدواج در فضای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت فراوری محتوا با موضوع ازدواج در فضای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید