فاوره: کنار رفتن مان از جام حذفی شرم آور است

به گزارش گیگابلاگ، سرمربی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند بابت ناکامی شاگردانش در جام حذفی آلمان ابراز تأسف و آن را مایه شرمساری دانست.

فاوره: کنار رفتن مان از جام حذفی شرم آور است

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال بوروسیا دورتموند شب گذشته (سه شنبه) با قبول شکست 3 بر 2 ر خانه وردربرمن از صعود به دور چهارم رقابت های جام حذفی آلمان باز ماند و به این ترتیب اولین جام فصل را از دست داد.

با وجود گلزنی ارلینگ هالند در چهارمین بازی متوالی اش از زمان ورود به دورتموند این تیم نتوانست از شکست خارج از خانه فرار کند و به این ترتیب حذف شد.

لوسین فاوره سرمربی زردپوشان مرسی ساید در انتها بازی خبرنگاران گفت: قبول دارم که عملکردمان در نیمه اول ضعیف بود. بازی مان ضرباهنگ لازم را نداشت. به نظر می رسید که دیرتر از حریف به همه توپ ها می رسیم و از آن بدتر هم در فاز دفاعی کار کردیم. حذف شدن از این رقابت ها برای همه ما واقعاً مأیوس کننده و شرم آور است. در انتها بازی سه چهار موقعیت گلزنی بسیار مهم داشتیم و می توانستیم به هدف مان برسیم.

متس هوملس، مدافع میانی دورتموند هم گفت: بازی مان در نیمه اول به اندازه کافی عمق نداشت و این نقطه ضعفی است که باید برطرف کنیم تا در بازی های بعدی بتوانیم پشت سر بازیکنان حریف موقعیت بسازیم. این ضعف ما کار را برای وردربرمن آسان کرد و زمانی که شما در فاز دفاعی مرتکب اشتباه می شوید، گلزنی را برای حریف آسان تر می کنید. درست است که عملکرد امشب مان ایده آل نبود اما فاجعه آمیز هم نبودیم. به اندازه کافی برای به تساوی کشاندن بازی موقعیت داشتیم. من فکر می کنم که نتیجه در مجموع عادلانه بود. به وردربرمن تبریک می گویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 2294

به "فاوره: کنار رفتن مان از جام حذفی شرم آور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاوره: کنار رفتن مان از جام حذفی شرم آور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید