10 نکته مهم در خصوص بازی Redfall که باید بدانید

به گزارش گیگابلاگ، استودوی آرکین (Arkane) به عنوان یک توسعه دهنده بازی های ویدیویی، با ساخت سری دیس آنرد و بازی هایی نظیر دث لوپ و Prey، معروفیت و سابقه بسیار خوبی از خود به جای گذاشته است. این استودیو که در حال حاضر متعلق به مایکروسافت است، در حال ساخت بزرگ ترین و جاه طلبانه ترین اثر خود است.

10 نکته مهم در خصوص بازی Redfall که باید بدانید

بازی تیراندازی و اول شخص Redfall سال گذشته معرفی گردید و اخیرا در مراسم ایکس و بتسدا، شاهد اولین تریلر از گیم پلی آن بودیم. تریلر منتشر شده جزئیات قابل توجهی را در خصوص این بازی فاش کرد. حال در این مقاله تمام این جزئیات کلیدی را در قالب 10 نکته مهم آنالیز خواهیم کرد.

10. لیلا و جیکوب

Redfall حول محور چهار شخصیت اصلی می چرخد که ستون فقرات داستان آن را تشکیل می دهند. هر چهار شخصیت قابل بازی هستند که هر کدام توانایی ها و نقاط قوت خاص خود را دارند. یکی اعضای گروه لیلا الیسون (Layla Ellison) است که در گذشته دانشجوی مهندسی زیست پزشکی بوده و پس از مواجهه با اتفاقاتی در یک مرکز تحقیقاتی، از توانایی های دورجنبی بهره برده است. از سوی دیگر جیکوب بویر (Jacob Boyer)، یک تک تیرانداز سابق ارتش است که تحت تأثیر اتفاقات عجیب جزیره Redfall قرار گرفته و اکنون از یک چشم خاص مانند چشم خون آشام ها و یک کلاغ بهره می برد.

9. رمی و دویندر

دو شخصیت دیگر در گروه نیز بسیار جالب به نظر می رسند. رمی د لا روزا (Remi de la Rosa) وجود دارد که به عنوان یک مهندس نظامی باهوش توصیف می گردد که تجربه زیادی در جنگ دارد. او یک ربات همراه به نام بریبون (Bribón) نیز دارد، با این حال نقش او در گیم پلی و نبردهای بازی فعلا تعیین نیست. در نهایت، دویندر کراسلی، یک نهان جاندارشناس و مخترع مشتاق است که با سلاح های ساخت خود به مبارزه می پردازد.

8. حالت تک نفره

از زمانی که Redfall معرفی گردیده، به عنوان یک بازی کوآپ در نظر گرفته شده، با این حال بازی به صورت تک نفره نیز قابل انجام است. به گفته هاروی اسمیث (Harvey Smith)، کارگردان خلاقیت بازی، اگر به صورت تک نفره آن را تجربه کنید، تمرکز روی مخفی کاری و اکتشاف بسیار بیشتر می گردد. اسمیث بیان نمود:

7. کوآپ

هنگامی که تصمیم می گیرید Redfall را با سایر بازیکنان بازی کنید، به تجربه ای متفاوت از حالت تک نفره آن تبدیل می گردد. در این حالت تمرکز بازی بسیار بیشتر روی مبارزه با دشمنان خواهد بود و مخفی کاری و اکتشاف از اهمیت کمتری برخوردار است. به طور خلاصه، در این حالت گیم پلی بازی بسیار سریع تر و درگیرکننده تر خواهد بود. در عین حال، استفاده از توانایی های مختلف شخصیت ها در ترکیب با یکدیگر نیز بخش مهمی از تجربه را شکل خواهد داد.

ان لوییس (Anne Lewis)، مدیر ارشد محتوا در بتسدا در مصاحبه ای بیان نمود:

6. خون آشام ها

خون آشام ها آغاز کننده روایت در بازی هستند. داستان در جزیره ای اتفاق می افتد که خون آشام ها به آن تسلط پیدا نموده و نور خورشید را مسدود نموده اند. از طرفی آب را از جزیره دور نموده و آن را به طور کامل از بقیه دنیا جدا نموده اند. این ها خون آشام های معمولی نیستند و به لطف یک آزمایش علمی اشتباه ساخته شده و بسیار قدرتمند هستند. بعلاوه گونه های مختلفی از آن ها در جزیره ساکن هستند. آن ها برای خود سلسله مراتبی دارند و هر چه از زنجیره بالاتر بروید، دشمنان شما مرگبارتر و ترسناک تر خواهند شد.

5. فرقه گرایان

در حالی که خون آشام ها تا حد زیادی آنتاگونیست های اصلی Redfall هستند، آنها تنها تهدیدات بازی محسوب نمی شوند و شما با دشمنان دیگری نیز مقابله خواهید کرد. خون آشام ها ارتشی از فرقه گرایان را تشکیل داده اند که به خوبی مسلح شده و آماده جنگیدن و مرگ برای اربابان خود هستند. آن ها در پی این هستند که در نهایت به یک خون آشام تبدیل شوند. اعضای فرقه گرایان ممکن است به میزان خون آشام ها کشنده و خطرناک نباشند، اما ظاهرا چالش هایی برای بازیکنان به وجود خواهند آورد.

4. دنیا باز

آرکین در طول سال ها دنیاهای به یادماندنی و مجذوب کننده بسیاری را در بازی های خود ساخته است. با این حال جزیره ردفال از یک منظر بسیار مهم با همه آن ها متفاوت خواهد بود. از آن جایی که استودیو در حال ساخت اولین بازی دنیا باز خود است، ردفال بسیار بزرگتر از دیگر دنیا های این استودیو خواهد بود و بر اساس آنچه تا به امروز از آن دیده ایم، به نظر می رسد که تنوع محیطی زیادی با مکان های مختلفی برای گشت و گذار دارد. از طرفی این دنیا از نقاط قوت دنیاهای قبلی استودیو نیز برخوردار خواهد بود. ان لوییس در این باره بیان نمود:

3. فعالیت های متنوع

در کنار کاوش در این دنیا بزرگ و پیدا کردن آیتم ها و اطلاعات مختلف، ظاهرا فعالیت های زیادی برای تجربه وجود دارد. علاوه بر ماموریت های اصلی و داستانی، بازیکنان می توانند کنترل محله ها را از دست خون آشام ها بگیرند تا کم کم نظم را به جزیره بازگردانند. از طرفی پایگاه ها و سنگرهای فرقه گرایان قابل پاکسازی است. لازم به ذکر است که فضاهای پیچیده ای به نام Nest و غیره نیز قابل کاوش است.

2. سلاح ها

بازی از تنوع خوبی در سلاح ها بهره می برد که باید به خوبی با توانایی های منحصربه فرد هر یک از چهار شخصیت ترکیب شوند. بازیکنان علاوه بر یافتن و باز کردن قفل سلاح هایی مانند انواع شات گان ها، تفنگ های تک تیرانداز و غیره، بعلاوه می توانند با استفاده از منابع و آیتم های موجود در دنیا، سلاح های خود را مطابق با سبک بازی خود بسازند. البته بعضی از سلاح های حرفه ای شکار خون آشام مانند پرتو UV، لانچرها و غیره نیز در دسترس خواهند بود.

1. مخفی کاری

مخفی کاری نیز بخش مهمی از Redfall خواهد بود، به خصوص اگر به صورت تک نفره قصد دارید بازی را تجربه کنید. در حالی که آرکین جزئیات زیادی را در این زمینه منتشر ننموده است، به نظر می رسد که بازیکنان باید تجهیزات مناسبی را به همراه داشته باشند تا مطمئن شوند که برای هر موقعیتی به خوبی آماده هستند. در همین حال، بدیهی است که بعضی از شخصیت ها برای مخفی کاری مناسب تر هستند. برای مثال، جیکوب می تواند از کلاغ خود برای جست و جوی منطقه ها و شناسایی دشمنان استفاده کند.

هاروی اسمیث در این باره اضافه کرد:

بازی Redfall در نیمه اول سال 2023 برای ایکس باکس سری و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: Gamingbolt

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 مرداد 1401 بروزرسانی: 2 مرداد 1401 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 15426

به "10 نکته مهم در خصوص بازی Redfall که باید بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 نکته مهم در خصوص بازی Redfall که باید بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید