قفسه های خالی فروشگاه ها در انگلیس

به گزارش گیگابلاگ، بحران عرضه و تقاضا در انگلستان بدتر شده و نگرانی های عمیقی در خصوص زنجیره های تأمین، افزایش قیمت های انرژی و کمبود نیروی کار به وجود آورده است. این شرایط باعث شده تا میلیون ها شهروند این کشور به خرید هجوم آورده تا قبل از کریسمس مایحتاج خود را ذخیره نمایند.

قفسه های خالی فروشگاه ها در انگلیس

به گزارش خبرنگاران، داده های اداره ملی آمار نشان می دهد حدود 8 میلیون انگلیسی در 2 هفته بین 22 سپتامبر تا 3 اکتبر نتوانسته اند مواد غذایی ضروری خود را تهیه نمایند، در حالی که 1 نفر از هر 6 نفر گفته اند در تهیه اقلام غیر ضروری هم مشکل داشته اند.

2 سوم خریداران انگلیسی که در نظرسنجی مجله خرده فروشی انگلیسی گروسر شرکت نموده اند در خصوص منظره تهیه مواد غذایی و نوشیدنی در ایام کریسمس، به شدت نگران بوده اند.

گزارشات حاکی از آن است که صد ها هزار مصرف نماینده انگلیسی تحویل کالا های مورد احتیاج خود برای کریسمس را رزرو نموده اند. تنها فروشگاه زنجیره ای ویت روز 22 هزار میز ناهار خود را برای روز اول کریسمس رزرو نموده است.

در روز های اخیر اقتصاد انگلستان با بحران های زیادی روبرو شده است که عوامل مختلفی مانند پاندمی کرونا، افزایش شدید قیمت گاز و روابط تجاری و مهاجرتی نو با اتحادیه اروپا در آن مؤثر بوده اند.

منبع: فرارو
انتشار: 19 آبان 1400 بروزرسانی: 19 آبان 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 11449

به "قفسه های خالی فروشگاه ها در انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قفسه های خالی فروشگاه ها در انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید