مارتینس: بازی ضعیف مان در نیمه اول را جبران کردیم

به گزارش گیگابلاگ، سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک با وجود فزونی پرگل برابر سان مارینو از نحوه بازی بازیکنانش درنیمه اول گله کرد.

مارتینس: بازی ضعیف مان در نیمه اول را جبران کردیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اکسپرس، تیم ملی فوتبال بلژیک پیروز شد در انتخابی یورو برابر سان مارینو به میدان برود و با 4 گل این تیم را در خانه خود شکست دهد.

روبرتو مارتینس سرمربی بلژیک بعد از رجحان پرگل تیمش گفت: خیلی راحت بگویم در نیمه نخست بسیار بد بودیم و اصلا از این نیمه استفاده نکردیم. این اصلا تیم ملی بلژیک نبود و تیمی نبود که ما با پیراهن آن به میدان می رویم. در نیمه نخست مثل یک گروه از بازیکنان بودیم و تیم نبودیم. اصلا انگار بازیکنان ما نمی دانستند باید در نیمه نخست چکار کنیم ولی خوشحالم در نیمه دوم و باقی دقایق بازی جبران کردیم و توانستیم روند عادی بازی خودمان را ارائه کنیم. من از این یک نیمه چیزهای زیادی یاد گرفتم و مسئولیت این نمایش را بر گردن می گیرم و تنها کسی که باید برای این نمایش سرزنش شود، خود من است.

میچی باتشوایی مهاجم چلسی دو بار در این دیدار گلزنی کرد. ناصر چدلی و دریس مرتنس نیز زننده دیگر گل های تیم ملی فوتبال بلژیک در این دیدار بودند. این بازی تقابل بهترین و بدترین تیم های رده بندی فیفا نیز بود که با رجحان شیاطین سرخ اروپا انتها یافت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 170

به "مارتینس: بازی ضعیف مان در نیمه اول را جبران کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارتینس: بازی ضعیف مان در نیمه اول را جبران کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید