مرکز مسائل ویژه یادگیری دانش آموزان در شهرستان خانمیرزا افتتاح شد

به گزارش گیگابلاگ، مرکز دولتی مسائل ویژه یادگیری دانش آموزان روز گذشته با حضور سید جواد حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی کشوردر شهر آلونی شهرستان خانمیرزا افتتاح و شروع بکار کرد.

مرکز مسائل ویژه یادگیری دانش آموزان در شهرستان خانمیرزا افتتاح شد

به گزارش خبرنگاران چهار محال و بختیاری،فرحناز قائد امینی هارونی مدیرکل آموزش و پرورش استان چهار محال در آیین افتتاح این مرکز که همزمان با سفر رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی به این استان و به صورت مجازی در شبکه شاد برگزار گردید، گفت: پیش از این 700 مرکز مسائل ویژه یادگیری و 8 مرکز دولتی در کشور فعال بود.

قائد امینی هارونی گفت: توانبخشی به دانش آموزان ابتدایی که دارای مسائل یادگیری از قبیل اختلال دیکته نویسی، خوانداری و نوشتاری هستند، ارائه می گردد.

وی توضیح داد: در استان 2 هزار و 850 دانش آموز با نیازهای خاص هستند که از این تعداد یک هزار و 260 دانش آموز نیازمند یاری های ویژه اند و در مدارس استثنایی مشغول تحصیل هستند و 380 دانش آموز نیز در مدارس تلفیقی تحصیل می نمایند و یک هزار و 200 دانش آموز دارای مسائل ویژه یادگیری هستند.

وی اضافه کرد: افتتاح باشگاه پیشکسوتان، افتتاح پایگاه آموزش مجازی آموزش و پرورش استثنایی استان نیز برای ارائه خدمات مطلوب تر به این دانش آموزان فعال شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 8865

به "مرکز مسائل ویژه یادگیری دانش آموزان در شهرستان خانمیرزا افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز مسائل ویژه یادگیری دانش آموزان در شهرستان خانمیرزا افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید