نجات مسافران اتوبوس از طریق مامور پلیس

به گزارش گیگابلاگ، مامور پلیس با دیدن حرکت اتوبوس بدون راننده در خیابان بلافاصله وارد آن شد و اتوبوس را متوقف کرد.

نجات مسافران اتوبوس از طریق مامور پلیس

یک مامور پلیس محلی در چین پس از آنکه اتوبوس به حرکت در آمده در خیابان را متوقف کرد به قهرمان محلی تبدیل شد. این مامور پلیس که خارج از وقت اداری کارش در خیابان حضور داشت با دیدن این اتوبوس بلافاصله وارد عمل شد و توانست آن را متوقف کند. این اتفاق در یکی از خیابان های شلوغ استان گیئوژو چین رخ داد.

ویدئویی که از طریق دوربین خیابان تهیه شده عکس العمل استثنایی این مامور پلیس را به تصویر می کشد. در این ویدئو در حالی که این اتوبوس رها شده در خیابان به سمت عقب حرکت کرده و هر لحظه احتمال وقوع حادثه ای خطرناک وجود دارد این پلیس با تلاش زیاد وارد آن می شود. او کنترل اتوبوس را در دست گرفته و آن را متوقف می کند.

بیشتر بخوانید

این در حالی است که چند مسافر هنگامی که متوجه حرکت اتوبوس به عقب می شوند بلافاصله از آن پیاده می شوند. بنا به گزارش رسانه های محلی چین راننده برای رفتن به دستشویی، اتوبوس را در گوشه ای از خیابان متوقف کرده بود. با این حال او فراموش کرده بود که ترمز دستی اتوبوشس را بکشد و به همین علت لحظاتی اتوبوس به سمت عقب حرکت کرد. ویدئوی منتشر شده نشان می دهد راننده نیز هنگامی که متوجه این اتفاق شد به سمت اتوبوس دویده و تلاش کرد خود را به پشت فرمان آن برساند.

این ویدئو پس از انتشار در توئیتر مورد توجه کاربران قرار گرفت و بسیاری اقدام تحسین برانگیز این مامور وظیفه شناس را مورد تمجید قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: این اتفاق در خارج از وقت اداری این مامور پلیس رخ داد. با این حال این پلیس وظیفه شناس با واکنشی سریع جان تعدادی را نجات داد.

خبرنگاران فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 مرداد 1401 بروزرسانی: 19 مرداد 1401 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 15763

به "نجات مسافران اتوبوس از طریق مامور پلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجات مسافران اتوبوس از طریق مامور پلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید