نمی دانیم برنامه تیم ملی چگونه است، عالیشاه هنوز بازیکن ماست

به گزارش گیگابلاگ، به گزارش خبرنگاران، برانکو ایوانکویچ در خاتمه تمرین امروز شنبه تیم فوتبال پرسپولیس، ضمن تبریک سال نو میلادی در جمع خبرنگاران، گفت: بهترین آرزوها را در سال جدید دارم. من این شانس را دارم که می توانم دو سال نو را جشن بگیرم؛ هم سال میلادی و هم نوروز. برای سال جدید میلادی امیدوارم که همکاری خوب و مثبتی داشته باشیم و صدر جدول را حفظ کنیم.

نمی دانیم برنامه تیم ملی چگونه است، عالیشاه هنوز بازیکن ماست

وی در رابطه با جابجایی پرسپولیس و اینکه گفته می گردد این باشگاه به دنبال جذب محمدرضا خلعتبری اضافه کرد: در خصوص نفرات و اسامی صحبت نمی کنم. من فقط در رابطه با بازیکنان جدا شده حرف می زنم. عالیشاه، نوراللهی، آرامطبع، زاهدی و رحمتی از جمع ما جدا شده اند و اخبار موثق در رابطه با جذب بازیکن را از سایت باشگاه جویا شوید. همانطور که دیدید تا الان بازیکن جدید در تمرین نبود. هر کس قرار باشد که بیاید به وسیله سایت باشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص حضور آدام همتی در تمرینات این تیم و ارزیابی اش از این بازیکن تستی، گفت: این بازیکن قرار است که چند جلسه برای تست بیاید. او 20 ساله است و از کیفیت و دانش و پتانسیل بالایی برخوردار است. این بازیکن ایرانی است در تورنتو کانادا بازی می نماید. البته با توجه به اینکه دو بازیکن زیر 23 سال از تیم ما جدا شده اند اگر بخواهیم او را جذب کنیم مسئله ای نخواهیم داشت.

برانکو در خصوص حضور امید عالیشاه در تمرین و خداحافظی او با سایر بازیکنان، توضیح داد: امید بازیکن ما است و برایش بهترین ها را آرزو کردم. امیدوارم او در تیم جدیدش پیروز عمل کند و وظیفه اش را به نحو احسن نسبت به وطنش در خدمت سربازی انجام دهد.

وی در خصوص بازی با یکی از تیم های مطرح در تعطیلات نیم فصل، گفت: نمی دانیم که برنامه ریزی لیگ و همچینین اردوی تیم ملی چگونه است تا در این ارتباط تصمیم گیری کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 526

به "نمی دانیم برنامه تیم ملی چگونه است، عالیشاه هنوز بازیکن ماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمی دانیم برنامه تیم ملی چگونه است، عالیشاه هنوز بازیکن ماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید