هشدار؛ نمایشگر این تلفن همراه از کار می افتد

به گزارش گیگابلاگ، زومیت نوشت: شماری از کاربران پیکسل 7 می گویند بخش پایینی نمایشگر گوشی به یک باره از کار می افتد. گوگل فعلاً به این موضوع واکنش نشان نداده است.

هشدار؛ نمایشگر این تلفن همراه از کار می افتد

یکی از دارندگان پیکسل 7 در انجمن ردیت می گوید گاهی اوقات بخش هایی از نمایشگر این گوشی از کار می افتد. به گفته او، بخش پایینی نمایشگر بدون هیچ دلیل خاصی لمس انگشت را شناسایی نمی کند و عملاً امکان استفاده از آن وجود ندارد. تنها راهکار، ریستارت کردن گوشی است. کاربر ردیت می گوید مشکل نمایشگر پیکسل 7 گاهی اوقات دو بار در روز رخ می دهد.

چند کاربر دیگر در ردیت مشکل مشابهی گزارش کرده اند. از آن جایی که ریستارت کردن مشکل گوشی را رفع می کند، احتمالا ازکارافتادن نمایشگر نتیجه باگ نرم افزاری است.

برخی از کاربران می گویند که ممکن است مشکل اصلی به محافظ صفحه نمایش ارتباط داشته باشد. پیکسل ها قابلیتی نرم افزاری دارند که با فعال کردنش، حساسیت نمایشگر افزایش می یابد تا اگر از محافظ استفاده کردید، مشکل لمس گریبان گیر شما نشود. با این حال فعال کردن این قابلیت نیز تأثیری ندارد.

به گزارش فون آرنا، یکی از کاربران پیکسل 7 پرو می گوید مشکل غیرفعال شدن نمایشگر به صورت تصادفی رخ می دهد و اگر تمامی اپلیکیشن های فعال را ببندید و به صفحه هوم برگردید، مشکل رفع خواهد شد. این کاربر نیز ادعا می کند که مشکل غیرفعال شدن لمس، در بخش پایینی نمایشگر رخ می دهد.

گوگل فعلاً به مشکل نو پیکسل 7 واکنش نشان نداده است. به نظر می رسد که این مشکل چندان گسترده نیست.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 29 بهمن 1401 بروزرسانی: 29 بهمن 1401 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 19047

به "هشدار؛ نمایشگر این تلفن همراه از کار می افتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار؛ نمایشگر این تلفن همراه از کار می افتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید