واکنش پهلوان زاده به حواشی انتخابات هیئت شطرنج سیستان و بلوچستان

به گزارش گیگابلاگ، رئیس فدراسیون شطرنج به حواشی ایجاد شده پیرامون انتخابات هیئت استان سیستان و بلوچستان واکنش نشان داد.

واکنش پهلوان زاده به حواشی انتخابات هیئت شطرنج سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، انتخابات ریاست هیئت شطرنج استان سیستان و بلوچستان قرار بود هفته گذشته برگزار گردید، اما به دلیل غیبت تعدادی از اعضای مجمع این موضوع محقق نشد. این اتفاق در حالی رخ داد که هیئت شطرنج سیستان و بلوچستان از مهر ماه سال 97 تاکنون با سرپرست اداره می گردد و شرایط خوبی ندارد.

مهرداد پهلوان زاده رئیس فدراسیون شطرنج در این باره به خبرنگاران گفت: یکسری ناهماهنگی ها وجود دارد که در حال آنالیز آنها هستیم تا مسکلات از بین برود. یکی از اعضای مجمع دیگر در این استان ساکن نیست و این یکی از همان مسائل مدنظر است.

وی با اشاره به این که هیئت استان آذربایجان غربی نیز با چنین مسائلی روبرو است، درخصوص اقدامات اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: به هر حال اداره کل باید جدی تر عمل کند تا حواشی از بین برود. امکانات این استان به لحاظ شطرنجی بد نیست، اما حاشیه هایی وجود دارد که باید دقت کرد.

پهلوان زاده درباره حکم سرپرست هیئت که توسط مدیرکل امضا شده، بیان کرد: هماهنطور که گفتم، ناهماهنگی هایی در بدو حضور مدیرکل وجود داشت که پس از امضای حکم سرپرستی از طرف او، ما با صحبت هایی که داشتیم، برای سرپرست جدید حکم زدیم تا مشکل قانونی وجود نداشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 310

به "واکنش پهلوان زاده به حواشی انتخابات هیئت شطرنج سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش پهلوان زاده به حواشی انتخابات هیئت شطرنج سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید