پشت پرده ناآرامی رختکن بارسلونا، وقتی ستین مستقیماً با مسی و سوارس صحبت نمی کند!

به گزارش گیگابلاگ، ناآرامی های اخیر در رختکن بارسلونا پس از توقف این تیم مقابل سلتاویگو که از دید رسانه های اسپانیایی هم پنهان نماند دلایلی داشته است.

پشت پرده ناآرامی رختکن بارسلونا، وقتی ستین مستقیماً با مسی و سوارس صحبت نمی کند!

به گزارش خبرنگاران، در حالی که صدرنشینی جدول و پیشتازی در کورس قهرمانی لالیگا از چنگ بارسایی ها پریده و آنها خودشان را در فاصله دو امتیازی رقیب دیرینه شان یعنی رئال مادرید می بینند، آشوب در رختکن و بروز اختلاف میان بازیکنان و اعضای کادر فنی تنها چیزی است که طرفداران این تیم نمی خواهند.

بارسلونا شنبه شب در هفته سی و دوم لالیگا دو بار فزونی اش مقابل سلتاویگو را با تساوی عوض و در نهایت به تساوی بسنده کرد. رئال مادرید هم از این فرصت استفاده کرد و با کسب پیروزی در خانه اسپانیول حاشیه امنیتش در صدر جدول رده بندی را به دو امتیاز افزایش داد.

این اما تنها اتفاق بدی نبود که در جریان بازی آبی و اناری ها مقابل سلتاویگو رخ داد. چند منبع خبری در اسپانیا از جمله نشریات مارکا، آ اس، اسپورت، رادیو کادنا سر و ... از بروز اختلاف میان بازیکنان و اعضای کادر فنی و در رأس آنها سرمربی تیم کیکه ستین پرده برداشتند. اگرچه ستین در نشست خبری امروز (دوشنبه) خود این موضوع را تکذیب کرد، اما هنوز هم اخبار و شایعات فراوانی درباره این موضوع شنیده می گردد. در حقیقت مدارکی وجود دارد که نشان می دهد شائبه بروز اختلاف میان بازیکنان و کادر فنی چندان هم بی پایه و اساس نیست.

برنامه ال پارتیداسوی در شبکه تلویزیونی مویستار اسپانیا، کلیپی را از نیمکت تیم فوتبال بارسلونا هنگام وقت استراحت کوتاه نیمه دوم بازی مقابل سلتاویگو منتشر نموده که در آن کاملاً تعیین است لیونل مسی، کاپیتان تیم از گوش کردن به دستورات ادر سارابیا، دستیار کیکه ستین خودداری می نماید و در حالی که سارابیا سعی دارد به سمت او نزدیک گردد تا دستورات ستین را منتقل کند، ستاره آرژانتینی در حال نوشیدن آب او را نادیده می گیرد و با پشت کردن به وی از محل دور می گردد.

سارابیا با دیدن این حرکت مسی تعجب و بلافاصله دوباره سعی می نماید که با او صحبت کند. در کلیپ منتشر شده تعیین است که مسی در حال برگشتن سمت نیمکت است تا بطری آبی که در دست داشت را زمین بگذارد، اما زمانی که متوجه می گردد سارابیا منتظر اوست تا صحبت کند، سر جای خود می ماند. تمام این اتفاقات در حضور ستین که چهره اش نشان می داد بسیار جدی و از این شرایط ناراضی است، رخ می دهد.

این اما تنها صحنه ای نبود که برنامه ال پارتیداسو برای اثبات وجود اختلاف و روابط متشنج میان بازیکنان بارسلونا و کادر فنی این تیم منتشر نموده است، چرا که در کلیپی دیگر لوئیس سوارس که پس از تعویضش روی سکوها رفته با چهره ای خشمگین نمایش داده می گردد که با عصبانیت در حال صحبت با سارابیاست. مصاحبه ای که سوارس پس از بازی با گزارشگر شبکه تلویزیونی مویستار انجام داد هم کاملاً ثابت می کرد که موضع او در قبال کادر فنی چیست. او گفت: نمی دانم در بازی های خارج از خانه چه بلایی سر تیم مان می آید؟ فکر می کنم مربیان به یک دلیل تعیین روی نیمکت تیم ها هستند.

طبق گزارش نشریه مارکا، پس از به صدا درآمدن سوت سرانجام بازی و در بازگشت بازیکنان به رختکن استادیوم بالایدوس، اختلافات میان آنها و کادر فنی اوج و مشاجره ای تند میان آنها در می گیرد. تعدادی از بازیکنان به شدت از تصمیم های کادر فنی انتقاد می نمایند و ظاهراً پس از پیروزی رئال مادرید مقابل اسپانیول، شدت اختلافات میان بازیکنان و مربیان بارسلونا بیشتر هم می گردد. طبق ادعای مارکا، بازیکنان بارسلونا هنوز از دست سارابیا به خاطر اظهارات انتقاد آمیزش درباره آنها پس از شکست در ال کلاسیکوی خارج از خانه در اسفند ماه سال گذشته ناراحت هستند و اینکه کیکه ستین به جای اینکه خودش توصیه های فنی لازم را به آنها بگوید سارابیا را واسطه می نماید، ناراحتی شان را دوچندان نموده است. ستین پس از ال کلاسیکوی اخیر سعی کرد میان بازیکنانش و سارابیا میانجیگری کند، اما به نظر می رسد که کوشش های او ثمربخش نبوده است.

سرمربی سابق بتیس اما وجود هرگونه اختلاف میان او و دستیارانش با بازیکنان را رد می نماید. او در نشست خبری امروز خود گفت: (در استراحت کوتاه بازی مقابل سلتاویگو برای نوشیدن آب) هیچ اتفاق خاصی رخ نداد. ما فقط یکسری موضوعات تاکتیکی را به تیم گوشزد کردیم، همین. نمی دانم شما چه داستانی می خواهید درباره اش بسازید.

در همین حال رادیو کادناسر اسپانیا گزارش نموده است که کادر فنی بارسلونا امروز پس از تمرینات تیم یک جلسه توجیهی کاملاً جدی با بازیکنان این تیم داشته و در آن سرمربی تیم نکات مختلفی را به بازیکنان گوشزد نموده است. ممکن است این جلسه منجر به تغییر جو تیم گردد، اما اینکه این تغییر سازنده باشد یا بر شدت تنش ها اضافه کند، تعیین نیست. گویا در این جلسه ستین درباره روابط میان بازیکنان و دستیارانش به خصوص سارابیا صحبت نموده است. طبق گزارش کادناسر، لیونل مسی و لوئیس سوارس خواستار ارتباط مستقیم با ستین هستند و اینکه او دستوراتش را به وسیله دستیارانش به گوش آنها برساند، نمی پسندند. ارنستو والورده سرمربی سابق بارسلونا تمام دستورات فنی را شخصاً به بازیکنانش انتقال می داد و این همان چیزی است که مسی و سوارس از ستین می خواهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 4691

به "پشت پرده ناآرامی رختکن بارسلونا، وقتی ستین مستقیماً با مسی و سوارس صحبت نمی کند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشت پرده ناآرامی رختکن بارسلونا، وقتی ستین مستقیماً با مسی و سوارس صحبت نمی کند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید