پیونگ یانگ خطاب به ترامپ: زودتر تصمیمت را بگیر!

به گزارش گیگابلاگ، ایسنا نوشت: یکی از مقامات وزارت امور خارجه کره شمالی از آمریکا خواست در امسال میلادی تصمیم دوراندیشانه اتخاذ کند و گفت: هر روز که می گذرد دریچه فرصت ها تنگ تر می گردد.

پیونگ یانگ خطاب به ترامپ: زودتر تصمیمت را بگیر!

به گزارش خبرگزاری یونهاپ، این اظهارات جو چول- سو، مدیرکل اداره آمریکای شمالی در وزارت امور خارجه کره شمالی، در کنفرانس منع گسترش تسلیحات کشتار جمعی مسکو 2019 گفت: ما زمان قابل توجهی به آمریکا دادیم و تا سرانجام امسال میلادی برای مشاهده نتایج صبر خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: اگر چه انتظار داریم همه چیز در یک جهت مثبت طی گردد اما می خواهم بگویم که هر روز که می گذرد دریچه فرصت ها تنگ و تنگ تر می گردد.

وی با اعلام این که کره شمالی برای ابراز تمایلش در راستای پیشرفت در مذاکرات، نهایت کوشش خود را نموده، گفت: یک واکنش در همین سطح از سوی آمریکا هم ضروری است؛ چرا که این مساله به صورت یک جانبه حل نمی گردد.

این مقام اضافه کرد: ما موضع خود در مورد این مساله را حفظ می کنیم و همچنان معتقدیم که این مساله باید به وسیله گفت وگو و مذاکره حل گردد، اما مهم ترین نکته این است که چنین کوشش هایی باید مثمرثمر باشند.

وی تاکید نمود: کره شمالی آماده است تا هر زمان نشستی برگزار کند اما صرفا گفت وگو بدون اقدام عملی بی معناست.

آمریکا و کره شمالی ماه گذشته میلادی در استکهلم نخستین مذاکرات رسمی خود درباره برنامه تسلیحات اتمی کره شمالی از زمان ناکامی نشست دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا و کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در ویتنام را برگزار کردند اما به خاطر اختلافات در مورد میزان خلع تسلیحات اتمی پیونگ یانگ و تحریم های واشنگتن هیچ پیشرفت قابل توجهی از این نشست حاصل نشد.

310310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 9 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 1077

به "پیونگ یانگ خطاب به ترامپ: زودتر تصمیمت را بگیر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیونگ یانگ خطاب به ترامپ: زودتر تصمیمت را بگیر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید