کشور به سمت خیز جدید کرونا حرکت می نماید

به گزارش گیگابلاگ، خبرگزاری خبرنگاران-وضعیت ابتلا به کرونا در روزهای نخست فروردین نشان می دهد که متاسفانه با ادامه این فرایند خیز جدید کرونا را در کشور شاهد هستیم.

کشور به سمت خیز جدید کرونا حرکت می نماید

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در نیشابور ،رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور در جلسه ستاد مقابله با کرونا با حضور اعضای شورای تامین اظهارکرد: شرایط ابتلا به کرونا در روزهای نخست فروردین نشان می دهد که متاسفانه با ادامه این فرایند خیز جدید کرونا را در کشور شاهد هستیم.

دکتر محسن عظیمی نژاد به مروری بر شرایط کرونا در روزهای اول سال جدید در نیشابور پرداخت و اضافه نمود: میانگین بستری روزانه در فروردین ماه 1400 نسبت به بهمن و اسفند به دو برابر رسیده است. میزان تست مثبت کرونا در همشهریان در بهمن و اسفند پایین تر از 20 درصد بوده است؛ این در حالیست که در 10 روز نخست فروردین به 52 درصد رسیده است که این شواهد بیان گر نزدیک شدن به خیز جدید کرونا است.

وی اعلام کرد: بیشترین محل ابتلا به کرونا و شیوع آن در دورهمی های خانوادگی، مراسم ترحیم و سفرهاصورت می گیرد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور در سرانجام با هشدار درخصوص نزدیک شدن به روز طبیعت توضیح داد: از همشهریان می خواهیم که از هرگونه تجمع بپرهیزند و بیش از پیش با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از شیوع کرونا پیشگیری کنند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 فروردین 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 8671

به "کشور به سمت خیز جدید کرونا حرکت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشور به سمت خیز جدید کرونا حرکت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید