گشایش نمایشگاه مدیریت کسب و کار در اصفهان

به گزارش گیگابلاگ، دومین نمایشگاه مدیریت کسب وکار اصفهان با موضوع چاپ و بسته بندی ، تبلیغات، برندینگ، رسانه، مشاوره توسعه و بهبود کسب و کار در اصفهان گشایش یافت.

گشایش نمایشگاه مدیریت کسب و کار در اصفهان

بنابراعلام روابط شرکت نمایشگاه های بین الملی استان اصفهان، در نمایشگاه مدیریت کسب و کار 65 مجموعه از شرکت های فعال در حوزه های تخصصی چاپ و بسته بندی، کانون های آگهی و تبلیغات، مراکز تخصصی مشاوره مدیریت کسب وکار، دانشگاه ها و مراکز آموزشی مرتبط با حوزه مدیریت کسب وکار، شرکت های دانش بنیان و دستگاه های دولتی مرتبط با راه اندازی و توسعه کسب وکار در فضایی به مساحت 10 هزار مترمربع حضور دارند تا توانمندی ها و خدمات خود را در معرض بازدید علاقمندان و فعالان این حوزه قرار دهند.

بیشترین سهم مشارکت در دومین نمایشگاه مدیریت کسب و کار اصفهان متعلق به مجموعه های مرتبط با صنعت چاپ، بسته بندی و تبلیغات است؛ بعلاوه تامین نمایندگان دستگاه و قطعات مرتبط با صنعت چاپ نیز برای نخستین بار در چنین نمایشگاهی حضور پیدا نموده اند.

رسالت اصلی این نمایشگاه ایجاد بستری است تا مدیران کسب وکار ها بتوانند احتیاج های مجموعه های خود را با حضور و بازدید از غرفه ها و مذاکره با متخصصان برآورده نمایند.

فعالان حوزه مدیریت کسب و کار، کارشناسان، متخصصان و علاقمندان به این حوزه می توانند از ساعت 10 تا 18 تا چهارم دی ماه به نمایشگاه بین المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن دشت مراجعه نمایند.

انتهای پیغام

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 بهمن 1400 بروزرسانی: 30 بهمن 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 12958

به "گشایش نمایشگاه مدیریت کسب و کار در اصفهان" امتیاز دهید

1 کاربر به "گشایش نمایشگاه مدیریت کسب و کار در اصفهان" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گشایش نمایشگاه مدیریت کسب و کار در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید