انتخاب 14 تکواندوکار برای ادامه حضور در اردوی تیم ملی

به گزارش گیگابلاگ، مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی تکواندو برگزار و 14 هوگوپوش پیروز شدند جواز ادامه حضور در اردو را کسب نمایند.

انتخاب 14 تکواندوکار برای ادامه حضور در اردوی تیم ملی

به گزارش خبرنگاران، مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی تکواندو مردان برگزار شد و در خاتمه 14 هوگوپوش در اردوی تیم ملی باقی ماندند.

آرمین هادی پور، حسین لطفی، محمد کاظمی، سروش احمدی، سینا بهرامی، میرهاشم حسینی، امیرمحمد بخشی، مهدی جلالی، مهران برخورداری، عرفان حیدری، محمدرضا خانی، سجاد مردانی، سعید رجبی و فرشاد قیاس شندی پیروز شدند جواز ادامه حضور در اردو را بدست آورند.

هدایت تیم ملی برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به عنوان مربیان است. هادی ساعی نیز به عنوان مدیرفنی در کنار ملی پوشان حضور دارد.

مسابقات قهرمانی آسیا 14 تا 16 اسفندماه در بیروت لبنان برگزار می شود و ملی پوشان تکواندو کشورمان تا این رویداد روزانه دو نوبت تمرینات را پشت سر می گذارند.

تیم ملی تکواندو ایران در گروه مردان نیز پیروز به کسب 2 سهمیه بازی های المپیک 2020 - توکیو توسط آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی شده است.

رقابت های قهرمانی آسیا G4 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک به ورزشکاران تعلق می گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 2242

به "انتخاب 14 تکواندوکار برای ادامه حضور در اردوی تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب 14 تکواندوکار برای ادامه حضور در اردوی تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید