بازگشت گریزمان به فرانسه پس از باخت بارسلونا به پاری سن ژرمن

به گزارش گیگابلاگ، ستاره فرانسوی خط حمله تیم فوتبال بارسلونا پس از باخت خانگی این تیم مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان با یک پرواز به کشورش برگشت.

بازگشت گریزمان به فرانسه پس از باخت بارسلونا به پاری سن ژرمن

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، ساعاتی پس از باخت 4 بر یک شب گذشته (سه شنبه) تیم فوتبال بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آنتوان گریزمان بارسلونا به مقصد پاریس ترک کرد.

گریزمان که یکی از ضعیف ترین بازیکنان در شب شکست خانگی کاتالان ها بود یکی دو ساعت پس از شکست سنگین کاتالان ها به فرودگاه ال پرات وارد شد و با وجود تلاشی که برای شناسایی نشدن انجام داده بود، باز هم با گروهی از خبرنگاران روبرو شد که از او درباره دلیل رفتنش از بارسلونا سؤال پرسیدند و در پاسخ به آنها گفت:برای شما چه اهمیتی دارد؟.

با وجود شکست شب گذشته، بازیکنان بارسلونا از سرمربی این تیم دو روز فرصت استراحت گرفته اند تا برای بازی بعدی خود که یکشنبه هفته آینده در خانه برابر کادیس است، تجدید قوا نمایند.

گریزمان یکی از بازیکنانی بود که پس از باخت بارسلونا به PSG، در شبکه های اجتماعی به شدت مورد انتقاد طرفداران تیم کاتالان واقع شد و حتی در جریان بازی هم به دلیل بازی نه چندان قابل قبولش از سوی جرارد پیکه، مدافع بارسلونا مؤاخذه شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 اسفند 1399 بروزرسانی: 9 اسفند 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 7909

به "بازگشت گریزمان به فرانسه پس از باخت بارسلونا به پاری سن ژرمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت گریزمان به فرانسه پس از باخت بارسلونا به پاری سن ژرمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید